نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 01 آبان 1402
ساعت 09:00

به گفته اینسامنیاک Marvel Spider-Man 3 می تواند بسیار حماسی باشد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی ابرقهرمانی Marvel’s Spider-Man 2 چند روز پیش منتشر شد و پس از دریافت بازخوردهای بسیار عالی از جانب منتقدان، حالا چنین استقبالی را در بین طرفداران و بازیکنان نیز پیدا کرده است. با توجه به طبیعت ذاتی اینسامنیاک که به عنوان یکی از پرکارترین تیم‌های بازیسازی صنعت بازی نیز شناخته می‌شود، جای تعجبی نیست که آن‌ها از هم‌اکنون وعده ساخت بازی‌های بعدی را نیز می‌دهند. در این رابطه Bryan Intihar کارگردان خلاق بازی اخیر چنین گفته است:

اگر دو بازی Spider-Man 1 و Miles Morales را در حکم Iron Man بدانیم، Spider-Man 2 هم مثل Civil War بود. با توجه به این موضوع به صورت منطقی دنباله برای این چه چیزی می‌تواند باشد؟ فکر می‌کنم این یک بازی بسیار حماسی شود. با این حال باید صبر کرد و دید.

Intihar در این صحبت‌ها البته دقیقا مشخص نکرده  که منظورش از این تمثیل‌های مارول چیست، با این حال این اسامی قطعا تصادفی اعلام نشده‌اند. گفتنی است که در فیلم‌های دنیای سینمایی مارول، دو فیلم Iron Man و Captain America: Civil War به ترتیب نقش آغازکننده و کاتالیزور را در خط داستانی اولیه MCU داشتند. پس از این دو، در فیلم‌ها خط داستانی به دو فیلم پایان‌دهنده و فرجام‌بخش داستان یعنی Infinity Ward و Endgame منتهی شد و در کامیک‌بوک‌ها نیز پس از Civil War، طرفداران شاهد ادامه خط داستانی در Secret Invasion بودند. باید دید که اینسامنیاک درنهایت چه دنباله‌ای را برای بازی Marvel’s Spider-Man 2 در نظر دارد.

پیرامون اینسامنیاک، Jon Paquette از نویسندگان اصلی این تیم اخیرا احتمال ساخت نسخه فرعی از بازی اسپایدرمن با محوریت Venom را هم رد نکرده بود. به گفته این بازیساز اگر درخواست‌های طرفداران برای چنین بازی واقعا وجود داشته باشد اینسامنیاک ساخت چنین پروژه‌ای را در نظر می‌گیرد. بازی Marvel’s Spider-Man 2 در حال حاضر برای پلتفرم پلی‌استیشن 5 در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.