نویسنده: محمد مقصودی دوشنبه، 27 آذر 1396
ساعت 23:45

تقاضای 50000 طرفدار سریال Walking Dead برای اخراج اسکات گیمپل

3.67 از 5

به نظر می‌رسد مرگ کارل بسیار بحث‌ برانگیز شده است

مرگ کارل گریمز بسیار حاشیه ساز شده و طرفداران سریال برای اخراج اسکات گیمپل (فیلمنامه نویس و تهیه کننده اجرایی) تلاش می‌کنند.

بینندگان اعتراض خود را از وقتی که نیم فصل سریال به پایان رسید، اعلام کردند؛ گفته شده مسئول مرگ کارل که یکی از مهم‌ترین کاراکترهای مجموعه بود، اسکات گیمپل است.

مرگ کارل تاثیر قابل توجه‌ای بر روی سریال می‌گذارد، به خصوص اینکه این کاراکتر هنوز طی داستان‌های کمیک زنده است و نقشی کلیدی در آن دارد.

تاکنون بیش از 50000 طرفدار در سایت  Change.org جهت تایید اخراج گیمپل ثبت نام کردند.

در این سایت تقاضایی وجود دارد که متن آن بدین صورت است:

«اخیرا اسکات گیمپل تصمیم به کشتن یکی از مهم‌ترین کاراکترهای سریال، یعنی کارل گریمز (پسر شخصیت اصلی فیلم ریک گریمز) گرفته است؛ سریال طوری پیش می‌رفت که کم کم کارل را نیز مانند پدرش، رهبر نشان می‌داد و ممکن بود حتی او جای پدرش را نیز بگیرد. چندلر ریگز قصد داشت به خاطر حضور در سریال، تحصیلات دانشگاهی خود را به تعویق بیاندازد و گیمپل نیز قول داده بود ریگز برای سه سال دیگر در سریال حضور داشته باشد؛ پدر چندلر ریگز در فیسبوک خود گفت: اسکات پسر او را دو هفته قبل از تولد هجده سالگی‌اش اخراج کرد. گیمپل نیز تاکنون توضیحی در مورد این قضیه نداده است؛ این تقاضا برای جلب توجه شبکه AMC و اخراج کردن اسکات گیمپل به دلیل اقدامات غلط و رفتار ناعادلانه با چندلر ریگز است».

Walking Dead در تاریخ 25 فوریه 2018 (6 اسفند 1396) به AMC بازمی‌گردد.

برچسب‌ها
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.