نویسنده: محمد مقصودی یکشنبه، 15 بهمن 1396
ساعت 12:12

ممکن است لورن کوهن برای فصل نهم سریال The Walking Dead بازنگردد

0 از 5

به نظر می‌رسد بازگشت لورن کوهن برای فصل نهم The Walking Dead قطعی نیست

در حال حاضر سریال‌های زیادی وجود ندارد، که مانند مردگان متحرک (The Walking Dead) قدمت و بیننده داشته باشند؛ مردگان متحرک فصل هشتم خود را در شبکه AMC می‌گذراند، این برنامه اکنون بزرگ‌تر از هر آن چیزی که انتظارش می‌رفت، شده است.

این محبوبیت صرفا فقط به خاطر حضور زامبی در سریال رقم نخورد، بلکه باید از بازیگران فوق‌العاده این مجموعه نیز تشکر کرد؛ حضور آندرو لینکلن، نورمن ریداس، دانای گوریرا و جفری دین مورگان در نقش‌های محوری باعث شد، مردگان متحرک از پایان خود فاصله بگیرد، حتی با وجود روند نزولی تعداد بیننده برای هر فصل.

خود کوهن در میان آن دسته از ستاره‌هایی است، که باید به خاطر نقش‌هایی که در سریال مردگان متحرک داشت، از او تشکر کرد؛ از زمان پیوستن کوهن به فصل دوم سریال مردگان متحرک، او به ‌دلیل هویت کاراکترش و رابطه‌اش با گلن (با بازی استیون ین)، خیلی زود تبدیل به شخصیت محبوب سریال شد.

نقش او حتی بعد از کشته شدن گلن پررنگ‌تر نیز شد، همه این‌ها بسیار تعجب‌برانگیز است و این احتمال را ایجاد می‌کند، که حضور کوهن در سریال زودتر از حد انتظار پایان می‌یابد.

طبق گزارش ددلاین، کوهن یکی از بهترین استعدادهای شبکه است، که اکنون در سریال حضور دارد؛ گفته‌ شده او پیشنهادهای زیادی برای پروژه‌های مختلف دارد و می‌تواند با یک برنامه زمانی آزاد بر روی آن‌ها کار کند؛ این باعث ایجاد گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر خروج او از مردگان متحرک تا قبل از فصل نهم شده است.

اخیرا گزارش شد، او حقوق بیشتر و نزدیک‌تر به حقوق بازیگران اصلی مجموعه، مانند آندرو لینکلن و نورمن ریداس را برای بازگشتن در فصل نهم سریال، درخواست کرده است، اما پیشنهاد اولیه AMC توجه کوهن را جلب نکرد و او آن را نپذیرفت؛ ددلاین همچنین گفت مذاکرات کماکان در حال انجام شدن است و هنوز خروج کوهن از سریال قطعی نیست.

اکنون کوهن و مدیر برنامه‌های او سعی می‌کنند، با توجه به نفوذی که در شبکه و سریال دارند، به منفعت خود برسند و قرارداد بزرگی که خواهان میل کوهن است را امضا کنند؛ اگر کوهن به پیشنهادات دیگر خود علاقه نشان دهد، آن موقع AMC مجبور است تصمیم بگیرد، که با مبلغ درخواستی کوهن موافقت کند یا یکی عضو کلیدی دیگر را در سریال از دست بدهد. ازآنجایی‌که هر دو طرف هنوز برای قراردادی جدید صحبت می‌کنند، خوشبختانه احتمالش زیاد است تا به توافق برسند.

اگر دو طرف به توافق نرسند، سریال مردگان متحرک با از دست دادن یکی دیگر از بازیگران بزرگ خود، متحمل ضرر زیادی می‌شود؛ این سریال به کشتن کاراکترها شهرت دارد، اما به نظر می‌رسد زودتر از حالت معمول این کار را انجام می‌دهد.

آبراهام (مایکل کادلیتز)، ساشا (سنیکا مارتین-گرین)، گلن در فصل هفتم سریال مردند و اکنون مجموعه خود را برای از دست دادن کارل (چندلر ریگز) در فصل هشتم آماده می‌کند.

عدم توانایی در حفظ کردن کوهن، مایه تاسف برای رویدادهای سریال است و بار سنگینی را بر دوش شورانر جدید (آنجلا کنگ)، برای فصل نهم و فصل‌های احتمالی بعدازآن، می‌گذارد.

مردگان متحرک در تاریخ 25 فوریه (6 اسفند) به AMC بازمی‌گردد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.