نویسنده: آرمین صیامی زاده دوشنبه، 05 آذر 1397 - 15:36
0 از 5

The Legend of Zelda Skyward Swordدر راه سوئیچ؟

شانزدهمین نسخه‌ی سری افسانه‌ی زلدا برای نینتندو سوئیچ پورت می‌شود

پس از عرضه‌ی The Legend of Zelda Breath of the Wild، نینتندوکار روی چند پروژه‌ی مختلف را آغاز کرد؛ ظاهراً یکی از این پروژه‌ها، پورت The Legend of Zelda Breath of the Wild برای سوئیچ است که ابتدا در سال 2011 برای Wii عرضه شده بود.

با توجه به گزارشاتی که در فضای مجازی می‌چرخند، آقای Eiji Aonuma، تهیه‌کننده‌ی سری افسانه‌ی زلدا، اعلام کرده که این بازی طی کنسرت ویژه‌ی این سری برای نینتندو سوئیچ عرضه خواهد شد.

از آن‌جایی که هنوز چیزی به تأیید رسمی نرسیده، نمی‌توان با قطعیت راجع به این خبر صحبت کرد، اما از آنجایی که دو نسخه‌ی Ocarina of Time و Majora’s Mask ( که نسخه‌ی اصلیشان برای نینتندو 64 عرضه شده بود) بعداً برای کنسول 3DS بازسازی شدند، امکان انتشار Skyward Sword برای سوئیچ خیلی موضوع دور از ذهنی نیست.

این نسخه، آخرین عنوان سری بود که برای Wii عرضه شد و جزو معدود بازی‌هاییست که از تمام پتانسیل Wiimote Motion Plus استفاده می‌کند.

راهی عظیم‌ترین ماجراجویی زلدا شوید و شرایط را برای اتفاقات Legend of Zelda: Ocarina of Time آماده کنید!

یکی از واقعی‌ترین سیستم‌های مبارزه‌ی شمشیری را در تاریخ بازی‌ها تجربه‌ کنید، مبارزاتی که هم هوش و زور شما را به چالش می‌کشند.

حمله و دفاع دشمن را بررسی کنید و با استفاده از ضربات دقیق این سیستم مبارزه‌ی دینامیک جدید که نبرد و حل معما را باهم مخلوط می‌کند، با آن‌ها مقابله کنید.

جهان عظیم و چندلایه‌ی بازی را که به صورت یک‌پارچه، گشت و گذار را با بزرگ‌ترین و چالش‌برانگیزترین سیاه‌چال‌های سری با هم در می‌آمیزد کاوش کنید.

به کمک پرنده‌یتان در آسمان پرواز کنید، جزیره‌های معلق در هوا را جست‌ و جو کنید، مأموریت انجام بدهید و دنبال گنج بگردید. با پیدا کردن مواد کم‌یاب، اسلحه، زره و آیتم‌هایتان را ارتقا دهید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.