نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 08 آذر 1397 - 09:00
0 از 5

ظاهرا بازی بعدی Rocksteady در آستانه TGA 2018 هم فاش شده است

یک هفته مانده به برگزاری The Game Awards 2018، بار دیگر شایعاتی درباره معرفی Superman: World’s Finest مطرح شده است.

در جدیدترین اخبار و شایعات دنیای بازی در بازی‌مگ؛ به تازگی موج جدیدی از شایعات درباره بازی بعدی استودیو Rocksteady، مشابه آنچه که از سال ۲۰۱۷ و تا قبل از E3 2018 جریان داشت به راه افتاده است. این موج جدید نیز گرچه در محتوا با مرتبه قبل شباهت دارد، ولی حالا این ادعاها درباره درزهای اطلاعاتی، درست چند روز مانده به برگزاری The Game Awards 2018 مطرح می‌شود؛ رویدادی که می‌دانیم قرار است در آن چندین بازی بزرگ هم معرفی شود.

اخیرا دو شایعه جدید پیرامون عنوان قبلا لیک شده ولی تاکنون تایید نشده «Superman: World’s Finest» بر سر زبان‌ها افتاده است. مورد اول، قرار گرفتن نام و یک صفحه اختصاصی به نام این بازی در وب‌سایت GameSystemRequirements است؛ وب‌سایتی که به معرفی و بررسی حداقل سخت‌افزار موردنیاز، برای اجرای بازی‌ها روی رایانه‌های شخصی می‌پردازد. با توجه به نحوه کار این وب‌سایت، به نظر نمی‌رسد که صفحه مذکور توسط کاربران معمولی ایجاد شده باشد و مشخص هم نیست که این وب‌سایت در لیک کردن عناوین تا چه میزان اعتبار دارد.

شایعه دوم، اولین بار از طریق یک پست در 4chan مطرح شده که به فاش کردن مشخصات بازی راکستدی می‌پردازد. بر این اساس، نام بازی «DC World’s Finest» است، در آن هر دو ابرقهرمان «بتمن» و «سوپرمن» به عنوان شخصیت‌های اصلی حضور دارند و بازی هم در «متروپولیس» جریان دارد. نکته جالب در این پیام، آدرس اینترنتی dcworldsfinest.com است که وقتی روی آن کلیک می‌شود، کاربر به یک صفحه رسمی کمپانی Warner Bros منتقل می‌شود؛ صفحه‌ای که در پیام خود می‌گوید «این وب‌سایت در حال حاضر در دسترس قرار ندارد». در هر صورت، ذکر این نکته هم ضروری است که صفحه تغییر مسیر وارنر بروس، هم برای بازی و هم برای فیلم مورد استفاده قرار می‌گیرد و به این ترتیب عنوان به خصوص DC World’s Finest، می‌تواند به هر کدام از از این دو نوع محصول، و یا حتی اثر کامیک بوکی مشهور و البته قدیمی DC با این نام هم ارتباط داشته باشد.

فارغ از اینکه این گزارش‌ها، حتما بایستی به عنوان شایعه و گمانه‌زنی در نظر گرفته شوند، ذکر این نکته نیز جالب است که راکستدی از سال ۲۰۱۱ و شروع سری Batman: Arkham، تقریبا هر ۳ تا ۴ سال یک عنوان جدید عرضه می‌کرده و با در نظر گرفتن پایان سه‌گانه با بازی Arkham Knight در سال ۲۰۱۵، عرضه یک بازی جدیدتر در سال ۲۰۱۹ از دید چرخه انتشار بازی از طرف این استودیو نیز منطقی به نظر می‌رسد. بسیاری از طرفداران، در E3 2018 منتظر اطلاعیه جدید بودند؛ اتفاقی که میسر نشد و راکستدی ضمن عذرخواهی، در ادامه اعلام کرده بود که در رویداد کامیک کان 2018 هم شرکت نمی‌کند. به این ترتیب، به نظر می‌رسد که اگر قرار به معرفی این بازی در سال ۲۰۱۸ باشد، رویداد نزدیک The Game Awards 2018 بهترین گزینه برای Rocksteady Studios  است.

رویداد The Game Awards 2018 قرار است در روز ۶ دسامبر (۱۵ آذر) برگزار شود و به زودی مشخص می‌شود که این شایعات صحت پیدا می‌کنند یا خیر.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.