نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 17 خرداد 1397 - 12:00
0 از 5

جزئیات جدیدی از بازی Superman: World’s Finest لیک شد

اخیرا و در جریان یک شایعه جدید، اطلاعات جدیدی از بازی جدید Superman استودیو Rocksteady لیک شده است.

در جدیدترین اخبار و شایعات دنیای بازی در بازی‌مگ؛ درحالی که بسیاری از بازیکنان، پس از شایعات مختلفی که پیرامون بازی بعدی استودیو راک‌استدی منتشر شد، در انتظار شنیدن گزارش‌های رسمی پیرامون آن هستند؛ اخیرا جزئیات جدیدی از بازی جدید Superman این استودیو به بیرون درز پیدا کرده است. اگر شایعات قبلی پیرامون در دست ساخت بودن یک بازی جدید سوپرمن توسط راک‌استدی را صحیح فرض کرده و اطلاعات جدید لیک شده را هم به آن ضمیمه کنیم، طرفداران احتمالا به زودی باید منتظر معرفی بازی Superman: World’s Finest باشند.

این گزارش اولین بار توسط یک کاربر ناشناس در 4chan پست شده و براساس اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته، بار دیگر شاهد این موضوع هستیم که ضدقهرمان اصلی این بازی احتمالی، شخصیت Brainiac خواهد بود. همچنین شایعه جدید نیز مثل شایعه قبلی، به این نکته اشاره می‌کند که راک‌استدی بازی را در جریان رویداد E3 2018 معرفی خواهد کرد. از دیگر جزئیات لیک شده ادعایی در گزارش جدید، می‌توان به این اشاره کرد که بازی تنها دارای ماد تک‌نفره خواهد بود و در دنیای بازی، شاهد سایر ابرقهرمانان دنیای DC نیز خواهیم بود. این نکته نیز گفتنی است که عبارت World’s Finest می‌تواند یادکردی به یک مجموعه کامیک بوکی پیرامون هم تیم شدن سوپرمن و بتمن نیز باشد.

با توجه به سری بازی‌های Batman: Arkham استودیو راک‌استدی، درصورتی که این شایعات صحت داشته باشند، به احتمال خیلی زیاد شاهد پیوند و یادکرد به بتمن در دنیای سری Arkham خواهیم بود. از طرفی آنچه که این گزارش درز اطلاعاتی را منحصر به فرد می‌کند، ارسال شدن یک پوستر با بک‌گراندی از شنل سوپرمن و عناوین و لوگوهای مرتبط هستند (تصویر کاور در همین خبر) که می‌تواند به جدی‌تر شدن این شایعه بیش از پیش دامن بزند. درنهایت نیز باید گفت که تا زمان تاییدیه رسمی از جانب استودیو Rocksteady یا مسئولان وارنر، این گزارش‌ها هر چقدر هم که متقاعد کننده به نظر برسند، در زمره خبرهای شایعه و گمانه‌زنی قرار می‌گیرند. شما در ادامه می‌توانید جزئیات این گزارش جدید را نیز مطالعه کنید.

نام بازی: Superman: World's Finest

توسعه‌دهنده: Rocksteady
رونمایی در کنفرانس مایکروسافت در E3 2018
ضدقهرمان اصلی Brainiac است
دیگر قهرمانان دنیای DC نیز حضور دارند
بازی فقط دارای ماد تک نفره است

در زمینه خود شایعه، برخی از این اطلاعات در گذشته نیز مطرح شده بودند و از آنجایی که واقعا اطلاعات چندان زیادی هم توسط کاربر درز دهنده فاش نشده، نمی‌توان تئوری‌پردازی‌های چندان جدیدی پیرامون بازی مطرح کرد. از طرفی نیز گرچه گزارش در فضای مجازی و به شکل ناشناس در وب‌سایت 4chan پست شده، و هر کسی می‌تواند ادعای مطرح کردن آن را داشته باشد، ولی واقعا جزئیات مطرح شده چندان بعید هم نیستند.

لازم به ذکر است که پیش از این نیز شایعاتی پیرامون بازی جدید سوپرمن نیز منتشر شده بود که به احتمال ساخته شدن آن توسط راک‌استدی نیز اشاره می کرد ولی درنهایت از طریق منابع دیگر رد می‌شد. یکی از معروف‌ترین این ادعاها در نوامبر ۲۰۱۷ و زمانی بود که در یک پست، ادعا شد که بازی جدید سوپرمن، قرار است در جریان یکی از خبرهای پوششی گیم اینفورمر رونمایی شود؛ ادعایی که به سرعت توسط سردبیر این وب‌سایت رد شد. در هر صورت، دیگر زمان چندانی به آغاز رویداد E3 2018 باقی نمانده و طرفداران مدت زمان کمی را در انتظار تایید یا رد این شایعات خواهند ماند.

همان‌طور که در متن این گزارش اشاره شد، این بازی احتمالی راک‌استدی، احتمالا در کنرانس مایکروسافت در E3 2018 رونمایی خواهد شد. این کنفرانس قرار است یک روز زودتر از مراسم رسمی E3، یعنی در روز یکشنبه ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد) و در ساعت ۰۰:۳۰ بامداد به وقت ایران شروع شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.