نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 17 ارديبهشت 1397 - 11:30
5 از 5

احتمالا راک استدی به زودی یک بازی جهان باز با محوریت سوپرمن معرفی می کند

پست جدیدی که در وب‌سایت 4Chan ارسال شده، ادعاهای جدیدی درباره معرفی یک بازی جهان‌باز با محوریت سوپرمن دارد.

در جدیدترین اخبار و شایعات بازی در بازی‌مگ؛ به تازگی پوستر و متنی در 4Chan منتشر شده که جزئیاتی از بازی جهان‌باز آینده استودیو Rocksteady، آن هم با محوریت شخصیت سوپرمن را فاش می‌کند. استودیو راک‌استدی، عمدتا شهرت خود را مدیون بازی‌های بسیار موفق سری Batman Arkham است، که تحسین‌های گسترده منتقدین و طرفداران را به دنبال داشته‌اند. این سری با بازی Batman: Arkham Asylum شروع شد، که ابرقهرمان داستان خودش را در دام افتاده در تیمارستان مخوف آرکام می‌دید. بازی‌های بعدی یعنی Arkham City و Arkham Knight نیز به شکل کاملا جهان‌باز ساخته شدند که در ادامه، امکان استفاده از تکنولوژی VR و گردش در دنیای بتمن از طریق فن‌آوری واقعیت مجازی نیز ممکن شد.

ادعای جدید 4Chan، درحالی مطرح است که حالا برای سال‌هاست که شایعاتی درباره ساخت یک بازی با محوریت سوپرمن توسط راک‌استدی وجود داشته است؛ که در بهترین حالت، تنها گزارش‌های پراکنده‌ای از در دست ساخت بودن یک بازی سوپرمن مطرح بود. سوال اصلی این بود که این بازی احتمالی چه برنامه‌هایی دارد و اینکه آیا راک‌استدی آن را در چنین سکوت خبری، می‌ساخته است یا خیر. به هر شکل، جدیدترین شایعه که اخیرا توسط یک پست ناشناس در 4Chan ارسال شده، موضوع دخیل بودن راک‌استدی را تایید می‌کند. جزئیات دیگری که در این ارسال فاش شده، ادعا می‌کند که بازی احتمالا چند هفته قبل از E3 2018 معرفی خواهد شد. جزئیات دیگر مطرح شده در این پست را در ادامه مشاهده می‌کنید:

  • بازی توسط استودیو راک‌استدی ساخته شده است
  • برای ساخت آن، از موتور Unreal Engine 4 استفاده شده است
  • دنیای جهان‌باز آن بسیار بزرگ است (حدود ۳ برابر بزرگ‌تر از Arkham Knight و با ساختمان‌های بیشتر)
  • امکان بازی از طریق شخصیت کلارک کنت وجود ندارد
  • ضدقهرمان اصلی بازی Brainiac است
  • در برخی مراحل، به دلایل فنی کیفیت سوپرمن کم می‌شود
  • محیط بازی تا حد زیادی تخریب پذیر است (غیر از ساختمان‌ها)
  • سیستم مبارزات بازی با قابلیت پرواز ترکیب شده است
  • این بازی در دنیای Arkham قرار دارد
  • ایستر اگ‌های بسیار زیادی درباره سوپرمن و اشاره به وقایع سری Batman Arkham وجود دارد

Superman video game concept art

گفتنی است که این شایعه از بسیاری جهات می‌تواند حقیقت نداشته باشد. غیر از اینکه هرگز نمی‌توان یک پست ارسالی توسط شخصی ناشناس که مطلب وی، تکیه‌ای بر منابع معتبر ندارد را جدی گرفت، ذکر این نکته نیز ضروری است که تصویر سوپرمن، که ظاهرا به عنوان بخشی از بازی ادعایی ارسال شده نیز اصولا یک تصویر لیک شده نیست؛ این تصویر درواقع یک طرح هنری از سوپرمن است که سه سال پیش، توسط هنرمندی به نام چارلز لوگان در حساب شخصی‌اش در ArtStation پست شده بود. البته، چارلز لوگان در توضیح تصویر هنری خودش این را نوشته که این طرح، به سفارش یک مشتری بازی ویدیویی کشیده شده که درنهایت هم به نتیجه نرسید.

همچنین این اولین بار هم نیست که 4Chan پست‌هایی با محوریت سوپرمن داشته، که درنهایت ثابت می‌شد جملگی آن‌ها ادعاهای غیرواقعی بوده‌اند. یکی از معروف‌ترین این ادعاها در نوامبر ۲۰۱۷ و زمانی بود که در یک پست، ادعا شد که بازی جدید سوپرمن، قرار است در جریان یکی از خبرهای پوششی گیم اینفورمر رونمایی شود؛ ادعایی که به سرعت توسط سردبیر این وب‌سایت رد شد.

در مورد شایعه جدید نیز با توجه به ادعاها، تنها چند هفته تا رد یا تایید آن‌ها باقی مانده است. رویداد E3 2018 قرار است از روز ۲۲ خرداد آغاز شود و باید دید که آیا تا آن زمان، راک‌استدی این شایعه و همچنین جزئیات مطرح شده را تایید خواهد کرد یا خیر.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.