نویسنده: احسان ناخدا دوشنبه، 17 ارديبهشت 1397 - 13:26
0 از 5

احتمال عرضه NieR: Automata برای Xbox One وجود دارد

NieR: Automata در راه Xbox One

مدت زیادی از عرضه NieR: Automata می‌گذرد و برخلاف انتظارها، این بازی به یکی از بزرگ‌ترین انحصاری‌های PS4 در سال 2017 تبدیل شد. در قبل از انتشار Automata هیچ خبری از تبلیغات گسترده برای آن نبود، ولی هنگامی که این عنوان رسما منتشر شد، توانست نظر مثبت منتقدین را به سوی خود جلب کند. این موضوع سبب شد تا NieR: Automata بتواند بیش از 2.5 میلیون نسخه به فروش برساند که برای یک عنوان RPG ژاپنی عدد مناسبی است. بنابراین، ناگهان اثری که هیچ‌کس انتظار زیادی از آن نداشت، به یکی از برترین عناوین PS4 تبدیل شد.

حالا بنا بر گزارش سایت فرانسوی Jeuxvideo، بازی NieR: Automata به زودی برای Xbox One منتشر خواهد شد. هیچ‌گونه قرارداد انحصاری بین «اسکوئر انیکس» و «سونی» وجود ندارد و عرضه این عنوان تنها برای یک کنسول، صرفا به خاطر بودجه بوده است و به نظر می‌رسد که موفقیت بی‌نظیر NieR: Automata باعث شده تا برای دیگر کنسول‌ها هم پورت شود. هنوز مشخص نیست که Automata از Xbox One X پشتیبانی خواهد کرد یا خیر، ولی با توجه به سابقه اسکوئر انیکس تحقق این امر دور از ذهن نیست.

البته این خبر همچنان یک شایعه است و هنوز هیچ چیزی به صورت رسمی تایید نشده است. ولی با این حال انتشار NieR: Automata برای Xbox One بسیار محتمل است.

NieR: Automata هم‌اکنون برای PC و PS4 در دسترس است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.