نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 22 ارديبهشت 1397 - 09:30
0 از 5

نینتندو در E3 2018 می تواند 15 بازی جدید برای سوییچ معرفی کند

طبق گزارش‌ها، به نظر می‌رسد که نینتندو می‌تواند تا ۱۵ بازی جدید در کنفرانس E3 2018 خود معرفی کند.

به تازگی عرضه نسخه Ultimate بازی Monster Hunter Generations برای پلتفرم نینتندو سوییچ تایید شد و طرفداران و دارندگان این کنسول هیبریدی، منتظر شنیدن خبرهای بیشتری از بازی‌های جدید برای آن هستند. در جدیدترین اخبار و شایعات دنیای بازی در بازی‌مگ؛ گفتنی است که نیننتندو حضور پررنگی در E3 2018 خواهد داشت و اگر این نیز کافی نیست، اخیرا فاش شده که این ناشر ژاپنی می‌تواند تا 15 بازی جدید برای پلتفرم سوییچ معرفی کند.

به نظر می‌رسد که فروشگاه‌های خرده‌فروشی GameStop، حالا ۱۵ بازی فاش نشده در سیستم‌های کامپیوتری خود دارند که برای عرضه در پلتفرم سوییچ هستند. با در نظر گرفتن اینکه حالا کم‌تر از یک ماه تا شروع بزرگ‌ترین رویداد خبری-تجاری صنعت گیم باقی مانده، این احتمال هست که نینتندو به تدریج این بازی‌ها را به شکل رسمی معرفی کند. در یک پست توئیتری در این مورد، تصویری از این فهرست نیز منتشر شده که موارد SKU بازی‌های فاش نشده جدید سوییچ است:

۱۵ بازی جدید برای نینتندو سوییچ در سیستم‌های کامپیوتری ما وجود دارد.

به نظر می‌رسد جالب باشد و کنفرانس نینتندو در E3 را پر کند

 gamestop skus 1

گفتنی است که تعداد ۱۵ بازی جدید واقعا زیاد و احتمالات برای آن‌ها هم بسیار متنوع است. درحال حاضر طرفداران زیادی هستند که منتظر بازی‌هایی همچون Ridge Racer، Metroid Prime 4، Fire Emblem، Animal Crossing، Mario Party و Bayonetta 3 هستند. همچنین خود Monster Hunter Generations Ultimate می‌تواند یکی از این ۱۵ بازی باشد. غیر از این موارد، همیشه نیز این احتمال هست که نینتندو تعدادی بازی کاملا جدید هم معرفی کند.

غیر از این موارد، شاید تضمین‌شده ترین بازی که می‌تواند یکی از این ۱۵ بازی باشد، بازی Pokemon برای سوییچ است. امسال شایعات و فاش سازی‌های زیادی پیرامون این بازی، با عناوینی مثل Pokemon 0 و Pokemon 1 صورت گرفته و با در نظر گرفتن این حقیقت، که نینتندو ۱۵ بازی جدید معرفی خواهد کرد، طرفداران بالاخره می‌توانند امیدوار به معرفی رسمی این بازی باشند.

نمایشگاه E3 2018 نزدیک است و طرفداران انتظار زیادی را برای معرفی بازی‌های جدید نینتندو متحمل نمی‌شوند. به هر شکل ذکر این نکته بسیار مهم است که نینتندو، تاکنون اظهار نظر رسمی درباره این ۱۵ بازی معرفی نشده نکرده است، و تا آن زمان این گزارش در حد شایعه‌ای جدی باقی خواهد ماند. در مجموع، امسال نینتندو رویکرد سکوت بیشتری را در پیش گرفته و خبرهای چندانی از برنامه‌های آن‌ها منتشر نشده است. تاکنون می‌دانیم که دمو عمومی از بازی Super Smash Bros در نمایش نینتندو وجود خواهد داشت؛ اگر خبر ۱۵ بازی جدید صحت داشته باشد، می‌توان گفت که نینتندو یکی از سال‌های عالی را برای کنسول هیبریدی خودش رقم خواهد زد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.