نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 22 ارديبهشت 1397 - 11:30
4 از 5

بازی RAGE 2 احتمالا در این هفته معرفی می شود

حساب رسمی کمپانی Bethesda با ارسال تصاویری مرموز، احتمالا به معرفی RAGE 2 در ۱۴ می اشاره می‌کند.

در جدیدترین اخبار و شایعات بازی در بازی‌مگ؛ چند روز پیش بود که گزارشی از لیک شدن فهرست چندین بازی منتشر نشده از طریق وب‌سایت وال‌مارت کانادا، در فضای مجازی باعث جنجال‌های زیادی شد. در بین این بازی‌ها، برخی مثل Borderlands 3 قابل پیش‌بینی و برخی دیگر مثل RAGE 2 باعث شگفتی گسترده در میان طرفداران گردید. RAGE 2 در واقع دنباله‌ای برای بازی شوتر-نقش‌آفرینی و پسا آخرالزمانی RAGE می‌شود که در سال ۲۰۱۱ عرضه شده بود. پس از انتشار گزارش لیک شدن فهرست اخیر، Bethesda به عنوان ناشر این بازی واکنش‌های جالبی را در قبال این گزارش‌ها نشان داد و با توجه به توئیت‌های اخیر، به نظر باید منتظر معرفی این بازی در ۱۴ می (۲۴ اردیبهشت) باشیم.

اولین واکنش رسمی به شایعه مرتبط با وال‌مارت کانادا، از طریق حساب رسمی بازی RAGE در توئیتر صورت گرفت که شوخی‌ها و توصیه‌هایی در خصوص صفحه آگهی بازی ارسال کرده بود. نوشته‌هایی با مضمون «فونت اشتباه»، و «حروف بزرگ» که البته همگی، با رنگ «صورتی روشن» روی تصویر لیک شده نوشته شده بود. Bethesda حالا ظاهرا کار را خودش دنبال کرده و در چند پست توییتری مرموز، دقیقا از همان رنگ صورتی استفاده کرده است. در یکی از این عکس‌ها، Bethesda بخشی از ساعت بیگ بن را به رنگ صورتی درآورده است.

Bethesda Teases Rage 2 Reveal for Next Week1

مشخص نیست بتزدا دقیقا چه هدفی داشته، ولی اگر بیشتر دقت کنیم، بیگ بن صورتی شده در حال نشان دادن ساعت ۵:۱۴ است که برخی این را به این شکل تفسیر کردند که بازی RAGE 2 در روز ۱۴ می معرفی خواهد شد. این گمانه‌زنی وقتی بیشتر تقویت می‌شود، که تصویر دوم صورتی شده بتزدا را هم ببینیم. جایی که یک موشک فضاپیما با همان رنگ صورتی دیده می‌شود و روی این موشک نیز عدد 14-5 دیده می‌شود. شما می‌توانید این تصویر را نیز در ادامه مشاهده کنید:

 Bethesda Teases Rage 2 Reveal for Next Week2

خود استفاده از تصویر موشک فضاپیما هم می‌تواند بی‌دلیل نباشد؛ چرا که احتمال سفرهای فضایی یا پرنگ‌تر شدن تم علمی تخیلی در RAGE 2 بعید نیست. تحرکات جالب توجه Bethesda به اینجا هم خلاصه نشده و این ناشر، یک تصویر مرموز سومی هم منتشر کرده است. این تصویر که شاید از هر سه عکس قبلی مرموزتر است، صرفا یک خیابان شلوغ را با همان رنگ‌آمیزی صورتی نشان می‌دهد که دقیقا مشخص نیست، منظور بتزدا از این عکس چیست.

Bethesda Teases Rage 2 Reveal for Next Week3

مشخصا Bethesda درحال بازی با ذهن طرفداران است و بعد از آن واکنش‌های جالب به خبر لیک شدن فهرست تعدادی از بازی‌ها، این ناشر همان استراتژی جالب را پیش می‌برد. اینجا ممکن است که منظور Bethesda اصلا ارتباطی به RAGE 2 نداشته باشد. در حالی که استفاده از همان رنگ صورتی که حساب رسمی بازی RAGE استفاده کرده بود در این تصاویر نیز به کار رفته، در مورد تصویر دوم این احتمال نیز هست که منظور بتزدا درواقع، بازی Starfield باشد؛ بازی فضایی-جاسوسی که از سال ۲۰۱۳ تاکنون خبرهایی درباره آن منتشر شده است. از این زاویه، این احتمال هم وجود دارد که تصویر سوم به نوعی به لوگوی بازی Starfield اشاره داشته باشد.

باید گفت که حتی اگر منظور بتزدا از این تصاویر، به بازی RAGE 2 اشاره هم نداشته باشد، این کمپانی به خوبی موفق شده تا پیرامون آن بازارگرمی کند و طرفداران را مشتاق نگه دارد. اگر این گمانه‌زنی‌ها درست باشد، می‌توانیم امیدوار باشیم که بتزدا این بازی را چند روز دیگر معرفی خواهد کرد. غیر از این، اخیرا اعلام شد که این کمپانی امسال احتمالا طولانی‌ترین کنفرانس خودش را در E3 2018 برگزار خواهد کرد که این، بالقوه نشان دهنده دست پر این ناشر مطرح صنعت گیم در E3 است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.