نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 21 ارديبهشت 1397
ساعت 10:30

Bethesda وعده طولانی ترین کنفرانس خود در E3 را داد

3 از 5

کمپانی Bethesda وعده داد که کنفرانس امسال آن‌ها در E3 2018 احتمالا طولانی‌ترین کنفرانس شرکت در همه E3 های گذشته خواهد بود.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت Bethesda امسال نیز به عنوان یکی از ناشران مطرح صنعت گیم، کنفرانس اختصاصی خود را در رویداد E3 2018 برگزار می‌کند. آن‌ها در حال آماده‌سازی خود برای ارائه کنفرانس خبری هستند، تا جدیدترین محصولات‌شان را در مهم‌ترین رویداد خبری و تجاری صنعت گیم نمایش دهند. به شکل طبیعی، طرفداران محصولات این شرکت مشغول گمانه‌زنی پیرامون این موضوع هستند و می‌خواهند بدانند که بتزدا امسال روی چه بازی‌ها و خبرهایی مانور خواهد داد. این دسته از طرفداران، باید بیش از همیشه خوشحال باشند، چون پیت هاینس از مدیران ارشد این کمپانی، اخیرا وعده داده که کنفرانس امسال Bethesda که در ۱۰ ژوئن (۲۱ خرداد) برگزار می‌شود، طولانی‌ترین نمایش این شرکت در بین همه کنفرانس‌های قبلی‌شان در E3 خواهد بود، چرا که این شرکت محصولات فراوانی را برای این رویداد مهیا کرده است.

هاینس البته در توئیت خود، فقط در همین حد که شرکت برای طرفداران در E3 2018 «چیزهای زیادی برای عرضه آماده کرده» قول داده است. هاینس به این ترتیب خبری از خود بازی‌ها و تمرکز اصلی شرکت در کنفرانس امسال خودشان ارائه نکرده است. او البته یک تصویر هنری از شخصیت‌های مطرح بازی‌های این کمپانی را بازنشر کرده که می‌تواند دوباره تنور گمانه‌زنی‌ها را داغ کند. این تصویر که ابتدا در زمان اعلام خبر رسمی تاریخ و زمان شروع کنفرانس Bethesda در E3 امسال منتشر شد را، همراه با متن پست توئیتری هاینس مشاهده می‌کنید:

کنفرانس Bethesda حالا یک ماه دیگر. دارم هیجان‌زده می‌شوم. ما امسال چیزهای زیادی برای معرفی به شما داریم. می‌تواند به طولانی‌ترین کنفرانس E3 ما تبدیل شود. مطمئن نیستم ولی این طور جمع شده است.

bethesda e3 2018 showcase

Bethesda تاکنون تلاش قابل‌توجهی کرده تا درباره پروژه‌هایی که قصد معرفی آن‌ها را در E3 دارد سکوت پیشه کند. جدیدترین خبر در این باره نیز به توییت‌های قبلی هاینس برمی‌گردد که قول داده بود، لاین‌آپ امسال این شرکت برای معرفی در E3، «ترکیب بزرگی» از بازی‌ها باشد. البته این اطلاعات سربسته، تاکنون باعث نشده تا طرفداران تئوری‌پردازی بازی‌های احتمالی را کنار بگذارند.

یکی از بزرگ‌ترین گمانه‌زنی‌ها پیرامون این موضوع، به این اشاره دارد که Bethesda بالاخره در E3 امسال از بازی پرحاشیه و شایعه علمی-تخیلی، نقش‌آفرینی Starfield رونمایی خواهد کرد. با توجه به تصویر بازنشر شده و همه علامت‌ها اشاراتی که وجود داشته، این احتمال قوی وجود دارد که بالاخره حداقل وجود این بازی در E3 به تایید برسد، و به بسیاری از سوالات طرفداران پاسخ داده شود.

گرچه شاید جذاب‌ترین و بهترین خبر برای طرفداران، رونمایی از بازی The Elder Scrolls 6 باشد، ولی تاکنون هیچ شواهدی به دست نیامده که نشانگر حضور بازی در کنفرانس امسال باشد. در این زمینه، حتی تاد هاوارد کارگردان سری بازی‌های The Elder Scrolls نیز قبل از این گفته بود که حتی اعضای خانواده‌اش هم درباره بازی اطلاعاتی ندارند، و طرفداران هم طبعا چاره‌ای جز صبر بیشتر و شنیدن خبرهایی رسمی از جانب Bethesda ندارند. با در نظر گرفتن اطلاعیه قبلی پیت هاینس، مبنی بر اینکه شرکت قصد دارد «دو بازی بزرگ» تا قبل از Elder Scrolls عرضه کند، احتمالا طرفداران باید برای معرفی The Elder Scrolls بعدی تا E3 2019 هم صبر کنند.

درباره Bethesda و رویداد E3 2018، اخیرا نیز در بازی‌مگ مطالعه کردید که اسامی تعداد زیادی بازی معرفی نشده، از جمله بازی Rage 2 توسط وال‌مارت فهرست شد که به تازگی، این شرکت واکنش‌های جالبی را به این شایعه نشان داد.

کنفرانس اختصاصی Bethesda در E3 2018 در روز ۲۱ خرداد، ساعت ۶ صبح به وقت ایران برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.