نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 21 ارديبهشت 1397
ساعت 08:30

عرضه Crash Bandicoot N. Sane Trilogy برای سایر پلتفرم ها جلو افتاد

5 از 5

طرفداران سری کرش باندیکوت در پلتفرم‌های غیر PS4 حالا مدت کم‌تری را تا عرضه N. Sane Trilogy صبر می‌کنند.

دارندگان پلی‌استیشن 4، حالا مدت‌هاست که از عرضه و تجربه بازی ریمستر شده Crash Bandicoot N. Sane Trilogy لذت می‌برند. گرچه پیش از این نیز تایید شده بود که این عنوان، قرار است به سایر پلتفرم‌ها نیز راه پیدا کند، ولی دارندگان سایر پلتفرم‌ها باید انتظار بیشتری را برای عرضه بازی متحمل می‌شدند. در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ حالا و با توجه گزارش جدید اکتیویژن، به نظر می‌رسد که این انتظار زمان کوتاه‌تری از آنچه که قبلا انتظار می‌رفت طول خواهد کشید.

شرکت اکتیویژن به عنوان ناشر بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy، به تازگی اعلام کرده که زمان انتشار این بازی برای سایر پلتفرم‌ها جلو خواهد افتاد. طبق گزارش قبلی، بازی قرار بود در ۱۰ جولای (۱۹ تیر) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، PC و نینتندو سوییچ عرضه شود که حالا طرفداران بازی در پلتفرم‌های یاد شده، باید منتظر روز ۲۹ ژوئن (۸ تیر) باشند. با وجود اینکه هنوز کمی بیش از یک ماه تا فرا رسیدن تاریخ جدید باقی مانده است، ولی طرفداران به هر شکل باید از دسترسی جلوتر از موعد به بازی خوشحال باشند.

این بازی، کالکشنی از سه بازی اول سری کرش باندیکوت بود که در قالب نسخه ریمستر شده هر سه بازی، در یک مجموعه به کنسول نسل هشتمی PS4 راه پیدا کرد. N. Sane Trilogy در مجموع یک بازی موفق بود و توانست حس خوب نوستالژیکی را به طرفداران قدیمی بازی‌های کلاسیک منتقل کند و به بازیکنان نسل جدید نیز، امکان تجربه امروزی‌تری از بازی‌های قدیمی را بدهد. بازی همچنین از جانب منتقدین نیز با واکنش‌های عمدتا مثبت مواجه شد و بازی‌مگ نیز به آن امتیاز ۷٫۲ از ۱۰ را داد.

تقریبا یک سالی هست که بازیکنان PS4 قادر به تهیه بازی در پلتفرم خودشان هستند و طرفداران بازی در سایر پلتفرم‌ها نیز، همین مدت را در انتظار عرضه بازی برای پلتفرم مد نظرشان بوده‌اند. با در نظر گرفتن موفقیت‌ها و بازخوردهای بسیار خوبی که بازی تحت پلی‌استیشن 4 کسب کرده است، طرفداران هنوز هم بابت تجربه این بازی در پلتفرم خودشان خوشحال خواهند بود، و این امید وجود دارد که بازی در این پلتفرم‌ها نیز، موفقیت حضور در PS4 را تکرار کند.

طرفداران سری بازی‌های کلاسیک PS1 باید به خاطر داشته باشند، که سری Crash Bandicoot تنها مجموعه‌ای نیست که توسط اکتیویژن به دنبال احیا و ریمستر شدن برای نسل کنونی کنسول‌ها است. این ناشر مدتی پیش بود که خبر از ریمستر شدن یک سری کلاسیک دیگر یعنی بازی‌های Spyro را داده بود و اعلام کرد که کار روی این پروژه هم در جریان است. این کالکشن، Spyro: Reignited Trilogy نام خواهد داشت که در حال حاضر، عرضه آن برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در سپتامبر امسال (شهریور-مهر) تایید شده است. در این خصوص، هنوز خبری در رابطه با عرضه روی پلتفرم نینتندو سوییچ منتشر نشده، ولی در فهرستی که نینتندو بریتانیا نشان داده بود، این بازی نیز برای عرضه در سوییچ دیده می‌شد.

به این ترتیب، آنچه که تاکنون به شکل رسمی تایید شده عرضه بازی ریمستر Spyro روی دو پلتفرم PS4 و Xbox One است. بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy نیز در ۸ تیر امسال برای سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، PC و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.