نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 22 ارديبهشت 1397
ساعت 08:30

در کنفرانس E3 2018 پلی استیشن شاهد Death Stranding و The Last of Us 2 خواهیم بود

5 از 5

شرکت سونی، قصد دارد با تمام قوا کنفرانس اختصاصی خود در E3 2018 را برگزار کند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ تاکنون چندین کمپانی بزرگ صنعت گیم، برنامه‌های خودشان را برای رویداد E3 2018 اعلام کرده‌اند. در کنفرانس امسال یوبی‌سافت، این ناشر قصد دارد اطلاعات بیشتری از بازی‌های The Division 2 و Beyond Good and Evil 2 به اشتراک بگذارد. Bethesda نیز همین تازگی وعده طولانی‌ترین کنفرانس خودشان در E3 را دادند که طبق گزارش‌های قبلی، این کنفرانس شاهد معرفی لاین‌آپ متنوعی از بازی‌ها خواهد بود. با این حال این‌ها تنها ناشرانی نیستند که اقدام به ارائه برنامه‌های خود در بزرگ‌ترین رویداد خبری-تجاری گیم جهان کرده‌اند و اخیرا، سونی نیز طی اطلاعیه‌ای، به نظر می‌رسد قصد حضور در رویداد را «با تمام قوا» خواهد داشت.

در طی یک پست در وبلاگ رسمی پلی‌استیشن، شان لایدن، رئیس هیت مدیره استودیوهای جهانی سونی این موضوع را تایید کرد، که سونی کنفرانس خودش را در روز دوشنبه ۱۱ ژوئن (۲۲ خرداد) ساعت ۵:۳۰ صبح به وقت ایران برگزار خواهد کرد. این کنفرانس همچنین از طریق توییچ، یوتیوب، فیس‌بوک و live.playstation.com به شکل زنده استریم خواهد شد.

لایدن در این پست خود، یک سنت‌شکنی نیز انجام داده و اقدام به ارائه اطلاعاتی پیرامون بازی‌ها و برنامه‌های سونی در این کنفرانس هم کرده است. با توجه به مشخص شدن تاریخ عرضه بازی Marvel’s Spider-Man در ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور)، اینسامنیاک گیمز به عنوان سازنده بازی در این کنفرانس حضور خواهد داشت و اطلاعات بیشتری از این عنوان انحصاری PS4 به اشتراک می‌گذارد. اطلاعات تکمیلی بیشتر از بازی جهان‌باز Ghost of Tsushima، محصول ساکر پانچ که در دنیای سامورایی‌ها رخ می‌دهد نیز از دیگر برنامه‌های سونی خواهد بود. در این اطلاعیه، در نهایت نام دو بازی بزرگ و بسیار مورد انتظار دیگر یعنی Death Stranding محصول کوجیما پروداکشنز و The Last of Us Part Two محصول ناتی داگ نیز توسط سونی اعلام شده که طرفداران می‌توانند شاهد اطلاعات بیشتری از این بازی‌ها نیز باشند.

هیدئو کوجیما در سال گذشته نیز با نمایش یک تریلر سینماتیک و مرموز به انتظارات هر چه بیشتر طرفداران دامن زد. در اطلاعیه جدید، لایدن مشخص نکرده که از این بازی تریلر جدیدی به نمایش در خواهد آمد یا خیر، ولی طرفداران شاید بیش از هر چیز، امیدوار باشند که با اطلاعات بیشتری که در E3 مشخص خواهد شد، بیشتر بتوانند داستان پیچیده بازی را درک کنند.

PlayStation E3 2018 press conference The Last of Us 2 Death Stranding.jpg.optimal

از طرف دیگر، سونی وعده نمایش‌های بیشتری از دیگر بازی مورد انتظار خود یعنی The Last of Us Part Two را هم داده که حالا طرفداران، بعد از تماشای چند تریلر سینمایی از بازی، بالاخره منتظر دیدن نمایش‌هایی از گیم‌پلی بازی، یا حتی مشخص شدن تاریخ عرضه آن هستند. آخرین تریلری که از بازی به نمایش درآمد، نمایشی بسیار جدی و تاریک بود که در جریان رویداد Paris Games Week 2017 به اشتراک گذاشته شد. آن تریلر تا مدتی محل بحث‌های مختلفی در فضاهای مجازی و جوامع گیمینگ شده بود. پس از این و در رویداد PlayStation Experience 2017، ناتی داگ جزئیات دیگری از بازی، از جمله اینکه وقایع بازی در شهر سیاتل ایالت واشینگتن رخ می‌دهد نیز ارائه کرد. به هر شکل، ناتی داگ و سونی تاکنون نمایش‌های سینماتیک بحث‌برانگیز و اطلاعات جانبی لازم را ارائه کرده‌اند و طرفداران بیش از هر چیز، مایل به گرفتن اطلاعات تاریخ عرضه و نمایش‌هایی از گیم‌پلی بازی هستند.

اطلاعیه جدید سونی برای کنفرانس اختصاصی آن‌ها در E3 2018 شامل وعده «معرفی بازی‌هایی بسیار مطرح از طرف ناشران خارجی و همچنین استودیوهای مستقل» نیز هست. لایدن همچنین به این نکته نیز اشاره کرده، که سونی قصد معرفی سخت‌افزار جدیدی را نیز نخواهد داشت. به هر شکل و حتی با در نظر گرفتن معرفی چند بازی مطرح داخلی سونی، به نظر می‌رسد که هنوز هم این ناشر سورپرایزهایی برای طرفداران داشته باشد.

کنفرانس سونی در رویداد E3 2018 همان طور که اشاره شد، در روز ۲۲ خرداد، ساعت ۵:۳۰ صبح به وقت ایران برگزار می‌شود.

 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.