نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 23 ارديبهشت 1397 - 11:30
5 از 5

در E3 2018 به احتمال زیاد شاهد تریلر گیم پلی از Last of Us 2 خواهیم بود

ناتی داگ در جریان یک پست توئیتری، احتمال ارائه تریلر گیم‌پلی Last of Us 2 در E3 2018 را تقویت کرد.

نزدیک به یک سال و نیم است که از زمان معرفی بازی The Last of Us Part 2 توسط ناتی داگ می‌گذرد. از آن زمان تاکنون، این استودیو موفقیت جالب توجهی در گرم نگه داشتن فضا برای این بازی داشته است. طرفداران در این مدت، خبرهایی از داستان، فضا، تم کلی بازی و البته دو تریلر سینمایی از بازی را شاهد بودند. با این حال ناتی داگ، احتمالا تنها کاری که در این مورد انجام نداده است، نمایش‌هایی از گیم‌پلی بازی بوده است.

در جدیدترین اخبار و شایعات بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به تایید حضور Last of Us Part 2 در قبل از کنفرانس رسمی سونی، به نظر می‌رسد ناتی داگ این روند را در E3 2018 تغییر خواهد داد و شاهد تریلر گیم‌پلی از بازی خواهیم بود. این موضوع پس از این مطرح شد که ناتی داگ نیز پس از اطلاعیه سونی درباره E3 2018، در یک پست توئیتری وعده نمایش‌های بیشتر از Last of Us Part 2 را داد.

ما دیگر بیش از این نمی‌توانیم صبر کنیم تا در E3، چیزهای بیشتری از The Last of Us Part II را به شما نشان دهیم. فقط یک ماه دیگر

البته قطعا این احتمال نیز هست که ناتی داگ، تنها یک تریلر سینمایی دیگر (یا تریلر داستانی ساخته شده با موتور بازی) از بازی نمایش دهد، ولی بعد از دو تریلر این‌چنینی و وعده تمرکز سونی روی این بازی در E3 2018، طرفداران بازی نمی‌توانند به چیزی کم‌تر از یک تریلر از گیم‌پلی بازی قانع شوند. همچنین اگر فرض را بر این بگیریم که بازی تا قبل از بهار ۲۰۱۹ عرضه شود، این شاید یکی از معدود فرصت‌های طلایی ناتی داگ است، تا نشان دهد که بازی مورد انتظار طرفداران به چه شکل خواهد بود.

بازی لست آو آس 2، با وجود اینکه یکی از مطرح‌ترین عناوین انحصاری PS4 محسوب می‌شود، اطلاعات بسیار کم و چکیده‌ای از آن منتشر شده است. خبرها و نمایش‌هایی هم که ناتی داگ داشته، بیش از پاسخ باعث ایجاد سوال و گمانه‌زنی‌های گسترده طرفداران شده است. به هر شکل در صورت نمایش گیم‌پلی بازی، بازیکنان احتمالا به پاسخ بسیاری از سوالاتشان خواهند رسید و شاید مشخص شود که جول، به عنوان شخصیت اصلی بازی اول، چه سرنوشتی در بازی دوم دارد. در این زمینه، ناتی داگ در قبال همه گمانه‌زنی‌ها نیز سکوت کرده است.

ما همین‌طور می‌دانیم که در بازی Last of Us 2، تعداد زیادی شخصیت جدید نیز اضافه می‌شوند و احتمالا تعدادی از آن‌ها، باید در کنفرانس ماه آینده ناتی داگ در E3 نیز حضور داشته باشند. مثل سرنوشت جول، تئوری‌های بسیار زیادی درباره شخصیت‌های جدیدی که در تریلر دوم دیده شد هم وجود دارد، و احتمالا یکی از مواردی که ناتی داگ پاسخی در این کنفرانس داشته باشد، پیرامون این شخصیت‌ها خواهد بود.

به هر ترتیب طرفداران به طور حتم، تنها با شنیدن خبر حضور این بازی در کنفرانس امسال سونی در E3 خوشحال هستند. با در نظر گرفتن اینکه بازی اول، در بخش گرافیک عالی عمل کرد، و همین طور اینکه ناتی داگ چه کار بزرگی از نظر گرافیک با Uncharted 4 انجام داد، بسیاری از طرفداران مشتاق دیدن سیاتل پسا-آخرالزمانی ناتی داگ در نسل هشتم هستند.

کنفرانس سونی در رویداد E3 2018، در روز ۲۲ خرداد، ساعت ۵:۳۰ صبح به وقت ایران برگزار می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.