نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 25 ارديبهشت 1397 - 08:15
5 از 5

بازی Last of Us: Part 2 احتمالا در سال ۲۰۱۹ عرضه می شود

به نظر جان گاروین، کارگردان بازی Days Gone اطلاعات کلی از تاریخ عرضه Last of Us: Part 2 فاش کرده است.

در جدیدترین اخبار و شایعات بازی در بازی‌مگ؛ مدتی پیش بود که سونی، رسما از بازی The Last of Us: Part 2 به عنوان یکی از عناوین حاضر در کنفرانس اختصاصی خود در E3 2018 نام برد. در حالی که غیر از نمایش تریلر از گیم‌پلی، طرفداران این امیدواری را داشتند که بازی در ادامه همین سال ۲۰۱۸ عرضه شود، با این حال این طور به نظر می‌رسد که Last of Us 2 احتمالا در سال آینده میلادی عرضه خواهد شد. این نکته از جدیدترین مصاحبه جان گاروین، کارگردان بازی Days Gone قابل تشخیص است و اگر صحبت او درست باشد، بازی لست آو آس 2 در تاریخی نامشخص ولی در سال ۲۰۱۹ منتشر می‌شود.

گاروین اخیرا در مصاحبه‌ای با گیم اینفورمر، غیر از به اشتراک‌گذاری تریلر گیم‌پلی طولانی‌مدتی از بازی Days Gone، به برخی سوالات طرفداران نیز پاسخ داد و اطلاعات بیشتری از بازی بعدی استودیو Bend به اشتراک گذاشت. در اواسط این بحث، مصاحبه‌کننده سوال خاصی پرسید و اینکه آیا Days Gone قبل از Last of Us 2 عرضه می‌شود؟ که گاروین پاسخ مثبت داد.

the last of us part 2 2019 release rumor firefly logo

برای خوانندگانی که پیرامون تاریخ عرضه بازی Days Gone اطلاع ندارند، این بازی ابتدا قرار بود در سال جاری میلادی عرضه شود، که ظاهرا به دلایل تجاری، سونی رسما اعلام کرد که بازی در اوایل سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شود. بنابراین اگر صحبت گاروین صحیح باشد، و بازی تحت کارگردانی او پیش از لست آو آس ۲ عرضه شود، منطق حکم می‌کند که در نظر بگیریم Last of Us 2 نیز در سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شود. بازی داستان‌محور و وحشت‌-بقای ناتی داگ، هنوز تاریخ عرضه مشخصی پیدا نکرده و کاملا محتمل است که کارگردان بازی Days Gone به شکلی غیر عمدی، اطلاعات کلی عرضه را قبل از سونی، پیرامون بازی ناتی داگ فاش کرده باشد.

سونی پیش از این اعلام کرده بود که بازی جدید ناتی داگ، از جمله ۴ بازی اصلی خواهد بود که در کنفرانس سونی در E3 2018 به آن پرداخته می‌شود. با توجه به اینکه تقریبا دو سال از تایید رسمی بازی می‌گذرد، مسلما طرفداران منتظر شنیدن خبر عرضه بازی در سال جاری هستند. ولی باید توجه داشت که ناتی داگ به زمان بیشتری برای اطمینان از کیفیت مطلوب بازی نیاز خواهد داشت که از این نظر، عرضه Last of Us 2 در سال ۲۰۱۹ شاید منطقی‌تر به نظر برسد. البته این نیز ممکن است که اظهار نظر گاروین در این باره اشتباه باشد و هنوز جا برای عرضه بازی در سال ۲۰۱۸ فراهم باشد. به هر شکل، طرفداران برای شنیدن خبرهای رسمی باید منتظر فرا رسیدن رویداد E3 2018 باشند.

کنفرانس سونی در رویداد E3 2018، در روز ۲۲ خرداد، ساعت ۵:۳۰ صبح به وقت ایران برگزار می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.