نویسنده: علیرضا رسولیان دوشنبه، 25 دی 1402 - 20:50
0 از 5

ناتی داگ به نظر روی یک IP جدید کار می‌کند

در جدیدترین گمانه‌زنی‌های بازی در بازی‌مگ؛ شواهد اخیر به در دست ساخت بودن آی‌پی جدیدی در استودیوی ناتی داگ (Naughty Dog) اشاره داشته‌اند.

حدود سه سال و نیم از انتشار آخرین بازی ناتی داگ می‌گذرد و اگرچه این استودیو از آن زمان تاکنون بازی The Last of Us Part 1 را عرضه کرده است و به‌زودی ریمستر بازی The Last of Us Part 2 را نیز منتشر می‌کند، اما سوال‌های طرفداران درباره‌ی عنوان بعدی ناتی داگ بسیار بیشتر از قبل شده است و طرفداران این استودیو مشتاق بازی بعدی ناتی داگ هستند. این‌طور که به نظر می‌رسد، یکی از اعضای تیم توسعه‌دهنده‌ی بازی بعدی ناتی داگ به‌تازگی جزئیات بیشتری را در مورد آن فاش کرده است.

یکی از کاربران سایت ردیت (Reddit) اخیراً در پروفایل لینکدین کالین لوریمر (Colin Lorimer)، طراح و هنرمند داستانی فعال در ناتی داگ، مشاهده کرده که او «در حال حاضر به توسعه‌ی جدیدترین آی‌پی ناتی داگ کمک می‌کند»، این در حالی است که در زیر بخش مربوط به ناتی داگ در پروفایل لوریمر می‌توان شاهد یک «پروژه‌ی بدون عنوان» نیز بود. علاوه‌بر این‌ها، بازی لغوشده‌ی The Last of Us Online هم در میان عناوین مذکور دیده می‌شود. لوریمر در سال ۲۰۲۱ به استودیوی ناتی داگ پیوست و در زمان فعالیت خود، به‌عنوان هنرمند داستانی برای سریال The Last of Us از شبکه‌ی HBO نیز مشغول به کار بود.

آی‌پی جدید ناتی داگ

این روزها گمانه‌زنی‌های متعددی درباره‌ی آی‌پی جدید استودیوی ناتی داگ شنیده می‌شود. زمانی که بازی The Last of Us Part 1 در سال ۲۰۲۲ برای پلی استیشن 5 عرضه شد، بازیکنان موفق به پیدا کردن کانسپ آرت‌هایی در این عنوان شدند که اشاره‌ی غیرمستقیمی به در دست ساخت بودن یک بازی فانتزی جدید از سوی استودیوی ناتی داگ داشت. در کنار این شایعات اما گزارشاتی نیز پیرامون ساخت قسمت سوم سری The Last of Us به گوش می‌رسد و احتمالاً ناتی داگ قصد ادامه دادن داستان بازی جنجالی The Last of Us Part 2 را دارد.

استودیوی ناتی داگ به‌تازگی و همراه با لغو بازی چندنفره‌ی The Last of Us تأکید داشت که بر روی یک بازی تک‌نفره‌ی داستانی جدید کار می‌کند. از این رو، انتظار می‌رود که ناتی داگ هم‌اکنون در حال ساخت آی‌پی جدید خود همزمان با بازی The Last of Us Part 3 باشد و دوران توسعه‌ی این دو پروژه‌ی بزرگ پابه‌پای هم جلو برود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.