نویسنده: مهدی افتخاری شنبه، 29 ارديبهشت 1397 - 17:25
0 از 5

شرکت Guerrilla Games کار بروی بازی بعدی خود را آغاز کرد

با توجه به موفقیت چشم گیر Guerrilla با عنوان Horizon Zero Dawn، بعید نیست که تیم سازنده کار بروی پروژه بعدی را شروع کرده باشند.

نمی‌توان با اطمینان گفت که بازی بعدی آن‌ها چه خواهد بود، اما چیزی که از آن مطمئن هستیم این است که Guerrilla Games تعدادی فرصت شغلی ایجاد کرده و در سایت رسمی خود اعلامیه‌ای مربوط به استخدام قرار داده‌اند.

آیا ممکن است که این پروژه جدید نسخه بعدی Horizon Zero Dawn باشد؟ بله، احتمال دارد. اگرچه، این شرکت هنوز مشخص نکرده که تصمیم آن‌ها برای آینده چیست. بسیاری از ما شیفته داستان و ماجراجویی‌های Aloy شدیم، بنابراین دیدن اینکه بعد از پایان آخرین DLC بازی، شخصیت اصلی چه ماجرایی خواهد داشت مطمئنا جذاب خواهد بود. البته ممکن است قهرمان داستان اینبار فرد دیگری باشد یا حتی بازی بعدی شرکت، Horizon نباشد.

در حال حاضر همه چیز بر اساس حدس و گمان است. تنها واقعیتی که دستگیر ما شده این است که فرصت‌های شغلی متعددی در شرکت بوجود آمده. چنین اتفاقی قطعا مورد توجه قرار می‌گیرد، مخصوصا برای کسانی که از طرفداران بازی‌های این شرکت هستند. اعلامیه استخدام شرکت اینگونه بیان شده:

Guerrilla یکی از شرکت‌های بازی سازی پیشتاز در اروپا است که زیر دست Sony Computer Entertainment Europe کار می‌کند. ما کار خود را از سال 2000 آغاز کرده‌ایم و از همان زمان سعی کردیم از محدودیت‌های هنری و تکنیکی در بازی‌ها بگذریم. امروز ما 200 نفر از 25 ملیت مختلف را استخدام می‌کنیم. ما در آمستردام، در کشور هلند مستقر هستیم.

افراد این تیم در خلق تجربه‌های استثنائی در بازی‌ها و تنوع در کارشان از استعداد بالایی برخوردارند. زمانی که برای بار اول Horizon Zero Dawn را معرفی کردند، مورد انتقاد شدید قرار گرفتند. زیرا این عنوان با سری قبلی که شرکت بروی آن کار می‌کرد یعنی Kill Zone، بسیار متفاوت بود. اما نه تنها کارشان را به خوبی انجام دادند، بلکه بیشتر از انتظارات را هم برآورده کردند. بخاطر همین دانستن اینکه پروژه جدیدی وجود دارد هیجان انگیز است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.