نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 19 خرداد 1397 - 13:00
0 از 5

شایعه جدید حکایت از عرضه The Last of Us 2 در سال 2018 دارد

به تازگی دو خرده‌فروشی جدید نیز به احتمال عرضه بازی The Last of Us 2 در سال ۲۰۱۸ اشاره کرده‌اند.

در جدیدترین اخبار و شایعات دنیای بازی در بازی‌مگ؛ با هرچه نزدیک‌تر شدن به رویداد E3 2018، شایعات و گمانه‌زنی‌ها پیرامون بازی‌های معرفی شده و نشده در این رویداد بیشتر می‌شود. در این میان، بازی The Last of Us 2 یکی از موردانتظارترین عناوین حاضر در رویداد E3 2018 است. پیرامون این بازی، طرفداران بیش از هر چیز امیدوار به نمایش گیم‌پلی بازی و همچنین اطلاع از زمان عرضه آن هستند. ناتی‌داگ و سونی گرچه تاکنون در مخفی نگه داشتن اسرار بازی تا زمان شروع کنفرانس سونی، تا حد زیادی موفق عمل کردند؛ با این حال شایعات و صحبت‌های جانبی پیرامون بازی نیز زیاد بوده است. همین اواخر بود که کارگردان بازی Days Gone از عرضه زودتر بازی استودیو خودشان نسبت به The Last of Us 2 صحبت کرده بود که با توجه به مشخص شدن تاریخ عرضه این بازی در سال ۲۰۱۹، گمانه‌زنی‌ها برای عرضه Last of Us 2 نیز در ادامه سال ۲۰۱۹ را بیش از پیش تقویت می‌کرد. با این وجود، جدیدترین شایعه پیرامون بازی این است که طرفداران می‌توانند امیدوار به عرضه بازی در ادامه همین سال ۲۰۱۸ هم باشند.

شایعه جدید نیز باز هم از ناحیه فروشگاه‌های خرده‌فروشی بوده است. این بار دو فروشگاه خرده‌فروشی استرالیایی به شکلی مجزا، اقدام به قرار دادن نام بازی The Last of Us: Part II در لیست محصولات‌شان کرده‌اند. درحالی که خرده‌فروشی Harvey Norman تاریخ عرضه بازی را «در سال ۲۰۱۸» ذکر کرده است، خرده‌فروشی دوم یعنی EB Games نیز اشاره کرده که این بازی انحصاری PS4 «در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۸» عرضه می‌شود. این دو خرده‌فروشی همچنین امکان پیش‌خرید بازی را نیز برای مشتریان خود میسر کرده‌اند. شما در ادامه خبر، تصویر صفحات مذکور در این خرده‌فروشی‌های استرالیایی را مشاهده می‌کنید که مواردی که زیرشان خط قرمز کشیده شده، تاریخ عرضه احتمالی بازی به استناد این فروشگاه‌ها هستند.

The Last of Us Part 2 EB Games listing

گفتنی است که این فهرست‌های خرده‌فروشی‌ها اولین بار نیست که به موضوع عرضه بازی لست آو آس 2 در سال جاری میلادی اشاره می‌کنند و باید در نظر گرفت که تا زمان تایید رسمی، همه این خبرها به عنوان شایعه و گمانه‌زنی مطرح هستند. در اوایل همین سال میلادی نیز یک پست ارسالی در یکی از شبکه‌های اجتماعی محلی پلی‌استیشن نیز به این احتمال اشاره می‌کرد که هر دو بازی The Last of Us 2 و Ghost of Tsushima، احتمالا تا قبل از پایان سال ۲۰۱۸ عرضه می‌شوند. آن پست گرچه به عرضه این بازی‌ها تا قبل از پایان سال میلادی جاری اشاره می‌کرد، ولی بسیاری از طرفداران را قانع نمی‌کرد؛ در این زمینه گزارش‌های قبلی و بعدی نیز به شکلی بود که سونی پیرامون بازی و سوالات درباره تاریخ عرضه سکوت محض پیشه کرده بود و از همین رو، این پست ارسالی در شبکه‌های اجتماعی غیرعادی جلوه می‌کرد و چندان مورد توجه واقع نمی‌شد.

غیر از دیده شدن نام این بازی در فهرست لیک شده وال‌مارت کانادا، یکی دیگر از خبرها پیرامون این بازی، خبر استخدام استعدادهای جدید در ناتی داگ برای کار روی بازی The Last of Us 2 بود؛ اتفاقی که احتمال تصمیمات جدید سونی برای زودتر کامل کردن بازی را تقویت می‌کرد. به هر شکل، تنها سه روز تا آغاز کنفرانس اختصاصی سونی در E3 2018 باقی مانده و طرفداران به احتمال زیاد، می‌توانند شاهد مشخص شدن تاریخ عرضه بازی The Last of Us 2 در زمان برگزاری کنفرانس روز ۲۲ خرداد، و در ساعت ۵:۳۰ دقیقه صبح به وقت ایران باشند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.