نویسنده: مهدی افتخاری شنبه، 19 خرداد 1397 - 15:34
0 از 5

اطلاعات جدیدی از عنوان Assassins Creed Odyssey لیک شد

اطلاعات جدیدی از بازی بعد در سری Assassins Creed در PSN لیک شد.

Assassins Creed Odyssey، عنوان بعدی در این فرنچایز اکشن جهان باز شرکت Ubisoft است که چند روز پیش به طور رسمی معرفی شد. بازی در کنفرانس یوبیسافت در روز 11 ژوئن به نمایش گذاشته خواهد شد. اما امروز، شرح و لوگوی بازی از طریق PlayStation Store لیک شد. گرچه این صفحه مدتی است که برداشته شده، اما چندین نفر از اطلاعات این صفحه عکس گرفته‌اند. توضیحات بازی اینگونه نوشته شده‌است:

کنترل سرنوشت خودتان را به دست بگیرید و مسیر لازم برای تبدیل شدن به یک قهرمان افسانه‌ای را خودتان درست کنید. ماجراهای خارق العاده‌ای را در دنیایی تجربه کنید که تمامی انتخابات شما مهم هستند. خانواده‌تان شما را پس زده و شما باید برای فهمیدن حقیقت درباره گذشته خود، از یک مزدور رانده شده به یک قهرمان افسانه‌ای تبدیل شوید.

Assassins-Creed-Odyssey-Description-P1

این توضیحات، شایعاتی که قبلا در مورد بازی شنیده شده را تا حدودی تایید می‌کنند، شایعاتی از قبیل اینکه این عنوان با نسخه‌های قبل از Assassins Creed Origins بسیار متفاوت است. 

به نظر می‌رسد که سازندگان این سری، عناصر بازی‌های نقش آفرینی مانند انتخاب دیالوگ‌ها و حتی قابلیت انتخاب بین شصخیت مونث یا مذکر را در بازی پیاده سازی کرده باشند.

در حالی که این خبرها جذاب و هیجان انگیز هستند، بسیاری از طرفداران بر این عقیده‌اند که Odyssey زیاده روی خواهد کرد و چه از لحاظ گیم پلی، چه از لحاظ داستانی از اصل اساسینز کرید فاصله زیادی خواهد گرفت. حتی در Assassins Creed Origins هم شاهد این قضیه بودیم، چرا که داستان بازی مربوط به زمانی بود که دو گروه Templars و Assassins هنوز بوجود نیامده بودند و طریقه پیدایش آن‌ها را در این عنوان مشاهده کردیم.

بر اساس جزئیاتی که تا به حال از بازی متوجه شدیم، داستان Odyssey باید خیلی قبل‌تر از Origins باشد و هنوز هیچ اشاره‌ای به اساسینزها و تمپلارها نشده. البته هنوز برای قضاوت کردن زود است، زیرا هیچ اطلاعات رسمی به دست ما نرسیده و باید چند روز دیگر صبر کنیم.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.