نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 11 خرداد 1397
ساعت 07:30

بازی Assassin's Creed Odyssey به شکل رسمی توسط یوبی‌سافت تایید شد

5 از 5

یوبی‌سافت رسما بازی جدید از سری اساسینز کرید را با نام Assassin's Creed Odyssey معرفی و وعده اطلاعات بیشتر از آن در E3 2018 را داد.

زمانی که بازی Assassin’s Creed: Origins در سال گذشته عرضه شد، منتقدین نظرات عمدتا مثبتی به بازی داشتند و بسیاری از طرفداران نیز آن را در میان بهترین‌های این سری ارزیابی می‌کردند. داستان این بازی که در دنیای مصر باستان و دوران سزار و کلئوپاترا در جریان بود، به ریشه‌ها و تاریخچه اولیه شکل‌گیری محفل اساسین‌ها می‌پرداخت. قهرمانان اصلی این بازی نیز بایک و همسرش آیا بودند که در انتها شکل اولیه از محفل اساسین‌ها را تاسیس کردند. روز گذشته، اولین بار کاربری به نام JeuxVideo دو آیتم تبلیغاتی، یعنی یک جاسوییچی و یک تی‌شرت لیک کرد که به نام بازی بعدی سری Assassin’s Creed اشاره می‌کرد؛ این بازی که براساس همین آیتم‌ها، Assassin's Creed: Odyssey نام داشت، در لوگو خود کلاه‌خود اسپارتانی استفاده می‌کرد که گمانه‌زنی‌ها را پیرامون وقوع حوادث بازی جدید، در دنیای «یونان باستان» متصور می‌شد. همچنین طبق همین گمانه‌زنی‌ها، احتمال داده شد که این بازی درواقع دنباله‌ای برای بازی Assassin’s Creed: Origins و داستان شخصیت‌های بایک و آیا باشد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به تازگی کمپانی یوبی‌سافت، در جریان یک پست توئیتری در حساب رسمی بازی رسما این شایعات را تایید کرده است. گفتنی است که این پست، همراه با انتشار یک تیزر معرفی بسیار کوتاه نیز از بازی Assassin's Creed Odyssey بوده است. در این تیزر بسیار کوتاه، لوگو بازی به همراه کلاه‌خود اسپارتان و المان‌هایی دیده می‌شود که یادآور «چشم هوروس» از بازی Assassin's Creed Origins است. همچنین گرچه این کلیپ بسیار کوتاه است، ولی یوبی‌سافت وعده محتواهای بیشتر از این بازی در رویداد E3 2018 را داده است. شما در ادامه می‌توانید این پست را همراه با تیزر-کلیپ کوتاه آن مشاهده کنید.

در E3 2018 شما را می بینیم!

 

همان طور که اشاره شد، این خبر در تایید شایعه‌ای بود که به تازگی در شبکه‌های اجتماعی جدی شد و گمانه زنی‌ها، به خصوص پس از انتشار تصویری از یک جاسوییچی تبلیغاتی با لوگوی Assassin's Creed Odyssey رنگ و بوی دیگری گرفت. از آنجایی که در بازی Assassin’s Creed: Origins نیز شاهد تعدادی شهر و واحه با معماری یونان باستان و همچنین جوامع یونانی، به خصوص در شمال دلتای نیل در مصر بودیم، لوگوی اسپارتان و یونان باستان در این جاسوییچی، شرایطی را تداعی می‌کرد که بسیاری معتقد به این اصل هستند که بازی جدید نیز دنباله‌ای برای بازی Origins، ولی این بار در دنیای یونان باستان خواهد بود.

از آنجایی که یوبی‌سافت وعده اطلاعات بیشتر از بازی جدید Assassin's Creed را در رویداد E3 امسال داده است، این احتمال نیز مطرح است که سری Assassin's Creed مجددا به سیکل عرضه سالانه و هر-سال-یک-بازی برگردد. درواقع پس از انتشار بازی Assassin's Creed Syndicate در سال ۲۰۱۵ بود که کمپانی یوبی‌سافت، تصمیم گرفت تا برای ساخت بازی بعدی سری، زمان بیشتری اختصاص دهد. نتیجه آن تصمیم، بازی Assassin's Creed Origins بود که توسط اکثر منتقدین و طرفداران، به یک بازی تحسین‌برانگیز تبدیل شد و آن‌ها تصمیم یوبی‌سافت را درباره اختصاص وقت بیشتر تایید کرده بودند. در نقد و بررسی اختصای بازی‌مگ از Assassin's Creed Origins نیز، این بازی موفق به دریافت امتیاز خوب ۸٫۱ از ۱۰ شده است.

طبق وعده، یوبی‌سافت قصد دارد تا در رویداد E3 2018 پیرامون بازی جدید Odyssey صحبت کند؛ کنفرانس اختصاصی یوبی‌سافت در E3 امسال نیز قرار است در روز دوشنبه ۱۱ ژوئن (۲۲ خرداد) و ساعت ۰۰:۳۰ بامداد به وقت ایران برگزار شود. باید دید که آیا این بازی، همان بازی معرفی نشده در میان سه بازی بزرگ یوبی‌سافت در سال جاری مالی است یا اینکه Odyssey در سال مالی آینده عرضه می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.