نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 11 خرداد 1397
ساعت 09:15

برنامه‌های سال دوم Destiny 2 هفته آینده اعلام می‌شود

0 از 5

Bungie استودیو توسعه‌دهنده بازی Destiny 2، به زودی قصد دارد در یک رویداد لایواستریم از برنامه‌های خود برای این بازی صحبت کند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو Bungie به تازگی در وبلاگ رسمی خود، اعلام کرده که قصد دارد تا در روز ۵ ژوئن (۱۵ خرداد ۹۷)، برنامه‌هایی که برای سال دوم برای Destiny 2 در نظر دارد را از طریق کانال رسمی این استودیو در توییچ تشریح کند. بانجی پیرامون این رویداد، گفته که طرفداران شاهد اولین نمایش‌ها از محتواهای ماه سپتامبر خواهند بود. همچنین «برخی ایده‌های بزرگ درباره چگونگی دگرگون شدن زندگی به عنوان یک Guardian و تقویت روش‌های سرگرمی بازیکن به عنوان یک قهرمان بی کهکشانی» نیز از جمله مباحث رویداد است. بانجی دراداه یک تصویر گرافیکی نیز منتشر کرده که با در نظر گرفتن سرفصل‌های این برنامه برای ماه سپتامبر، به نظر می‌رسد محتوای گسترش‌دهنده باعث بازگشت نگهبانان به Reef، یعنی خانه Awoken در دنیای سری Destiny می‌شود. به هر شکل طرفداران با توجه به آخرین میان‌پرده کمپین بازی، انتظار دارند که Reef مقصد بعدی برای Destiny 2 باشد که آن هم می‌تواند نشانگر برنامه کلی بانجی، برای برنامه عرضه DLC بعدی باشد.

همان‌طور که اشاره شد، بانجی قصد دارد این رویداد را از طریق کانال اختصاصی خود در توییچ و به شکل لایواستریم اجرا کند. در این لایواستریم، استیو کاتن کارگردان بازی و اسکات تیلور سرپرست پروژه حضور دارند، و DeeJ که مدیر جامعه طرفداران Bungie هست نیز به عنوان مجری حضور خواهد داشت. بانجی در این رویداد نمایش‌هایی از محتواهای جدیدی که قصد عرضه در ماه سپتامبر برای بازی دارد را به اشتراک می‌گذارد، همچنین این موضوع نیز محتمل است که شاهد آمارهای کلی و بازخوردهای بازیکنان درباره شرایط فعلی بازی Destiny 2 نیز باشیم. ضمنا همین چند وقت پیش بود که ماد PvP جدیدی به نام Crucible Labs نیز توسط بانجی عرضه شد و در این رویداد لایواستریم، بازیکنان بسیاری نیز حتما پیرامون شرایط کلی این ماد «بازیکن در برابر بازیکن» نیز با سازندگان صحبت خواهند کرد. شما در ادامه تصویر گرافیکی بانجی از برنامه‌های کلی استودیو برای Destiny 2 را نیز مشاهده می‌کنید.

Destiny 2 Year 2 Plans

مدتی پیش و کمی قبل از عرضه بسته الحاقی Warmind و در جریان گزارش مالی اکتیویژن، این موضوع فاش شد که محتوای گسترش‌دهنده ماه سپتامبر Destiny 2 شامل یک ماد جدید قابل بازی خواهد بود، که به طور کلی در ژانر FPS تجربه جدیدی خواهد بود. از آن زمان پیرامون این ماد جدید قابل بازی جزئیات بیشتری ارائه  نشده، و بانجی احتمالا در این رویداد لایواستریم پیش رو، اطلاعات تکمیلی درباره ادعای قبلی به اشتراک بگذارد. همچنین باید دید که ماد جدید می‌تواند در نگهداری بازیکنان و وقت گذاشت بیشتر آن‌ها، مثل حالت Escalation Protocol موفق عمل کند یا خیر.

لازم به ذکر است که Destiny به شکل سنتی معمولا زمان خاصی را هم در رویداد E3 و در سالن نمایش‌ها به خود اختصاص می‌دهد. به این ترتیب این رویداد نیز می‌تواند به محلی تبدیل شود که طرفداران از نزدیک با محتواهایی که بانجی در ماه سپتامبر قصد عرضه‌اش را دارد بیشتر آشنا شوند. گفتنی است که با توجه به قرارداد همکاری موجود میان Bungie و سونی، این احتمال نیز هست که شاهد نمایش های بیشتر از Destiny 2 در کنفرانس اختصاصی سونی هم باشیم. درنهایت نیز فارق از این گمانه‌زنی‌ها، طرفداران می‌توانند تا چند روز دیگر شاهد رویداد لایواستریم بانجی پیرامون برنامه‌های این استودیو برای Destiny 2 باشند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.