نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 28 ارديبهشت 1397
ساعت 09:15

یوبی سافت در E3 2018 یک بازی جدید AAA معرفی می کند

0 از 5

با توجه به تاخیر یک ساله در عرضه Skull & Bones، یوبی‌سافت امسال تنها سه بازی AAA عرضه خواهد کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی یوبی‌سافت قصد دارد یک بازی AAA جدید دیگر نیز معرفی کند. ناشر سری بازی‌های Assassin's Creed به تازگی اعلام کرده که قصد دارد تا انتهای سال مالی جاری (تا پیش از ۱۰ فروردین ۹۸) در مجموع سه بازی بزرگ AAA عرضه کند. تاکنون دو بازی از این سه عنوان مشخص شده است؛ بازی‌های The Crew 2 و همچنین The Division 2 عناوینی هستند که پیش از این اعلام شده بود. با این حال این کمپانی بازی سوم و «اعلام‌نشده‌ای» نیز خواهد داشت.

بنا بر این گزارش، یوبی‌سافت اظهار امیدواری کرده که این سه بازی مجموعا ۱۹ میلیون نسخه فروش داشته باشند. این البته به معنی کاهش فروش بر مبنای تعداد نسخه نسبت به پیش‌بینی قبلی است؛ این ناشر در آمار قبلی خود، قرار بود در سال مالی جاری، در مجموع چهار بازی AAA با فروش ۲۳ میلیون نسخه به ثبت برساند، که با توجه به اینکه یکی از این بازی‌ها یعنی بازی Skull & Bones اخیرا با تاخیر در عرضه مواجه شده است، این شرکت در آمار جدید خود تجدید نظر کرده است. امروز اعلام شد که بازی دزدی دریایی Skull & Bones قرار است با تاخیری یک ساله، و در سال مالی آینده عرضه شود.

ubisoft 2018 games units

یوبی‌سافت هنوز اطلاعات بیشتری درباره بازی اعلام‌نشده خود منتشر نکرده، و مشخص نیست که این بازی جدید، یک نسخه دنباله برای IP های کنونی این شرکت است و یا اینکه می‌تواند یک IP کاملا جدید باشد.

اگر این بازی یک دنباله باشد، اینجا احتمالات بسیار زیادی وجود خواهد داشت که البته یکی از در دسترس‌ترین بازی‌ها، رونمایی از نسخه جدید از سری Splinter Cell است. این شرکت اخیرا پیرامون Splinter Cell بازارگرمی‌های زیادی انجام داده که جدیدترین آن‌ها، وارد شدن شخصیت سم فیشر به دنیای Ghost Recon: Wildlands بود.

در جریان گزارش مالی این شرکت، آلن مارتینز از مدیران ارشد یوبی‌سافت، اشاره کرده بود که این شرکت قصد معرفی یک بازی جدید در رویداد E3 2018 را دارد. زمان کنفرانس اختصاصی این ناشر در E3 امسال در روز ۲۲ خرداد ساعت ۰۰:۳۰ بامداد خواهد بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.