نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 28 ارديبهشت 1397
ساعت 10:00

بازی The Division 2 شامل محتواهای زمان عرضه بیشتری خواهد بود

5 از 5

یوبی‌سافت وعده عرضه محتواهای روز عرضه و پس از عرضه بسیار بیشتری را برای بازی The Division 2 داده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در جریان کنفرانس گزارش مالی شرکت یوبی‌سافت پیرامون سال مالی گذشته، آلن مارتینز رئیس بخش مالی و ایو گیلموت مدیر کل این شرکت پیرامون بازی جدید Tom Clancy’s The Division 2 نیز صحبت کردند.

به گفته گیلموت، یوبی‌سافت از سرعت بالای استفاده بازیکنان از محتواهای عرضه شده در بازی اول شگفت‌زده شده بود. به خاطر همین موضوع، این شرکت تصمیم گرفت تا برای بازی دوم، تیم توسعه بازی را ترغیب به اضافه کردن «محتواهایی بسیار بیشتر» در نسخه اولیه و روز عرضه The Division 2 کرده است. همچنین این محتواها مثل بازی قبلی به دوران پس از عرضه بازی نیز کشیده خواهد شد، و به منظور نگه داشتن طولانی مدت‌تر بازیکنان در بازی، The Division 2 نیز از محتواهای پس از عرضه حتی بیشتر نسبت به بازی اول برخوردار خواهد شد.

مارتینز نیز پیرامون موفقیت بازی اول در طولانی‌تر شدن عمر بازی صحبت کرد، و اشاره کرد که تیم توسعه بازی در یوبی‌سافت، حالا ترفندهای کلیدی کار را فرا گرفتند و اطمینان دارند که با توجه به آپدیت ۱.۸ بازی The Division - که با استقبال گسترده‌ای مواجه شد و باعث بازگشت مجدد بسیاری از بازیکنان خارج شده به بازی شد - آن‌ها حالا ابزارها و تجارب بیشتری برای ارائه «یک بازی خیلی بهتر» در اختیار دارند.

گیلموت نیز در ادامه اضافه کرد که یوبی‌سافت، از همه تجارب انباشته شده پیرامون بازی اول بهره گرفته تا اطمینان حاصل کند که بازی دوم، به یک «دنباله شگفت‌انگیز» تبدیل شود.

به تازگی مشخص شد که بازی Tom Clancy’s The Division 2 قرار است تا پیش از پایان سال مالی جاری، یعنی قبل از ۳۱ مارس ۲۰۱۹ (۱۱ فروردین ۹۸) عرضه شود. همچنین یوبی‌سافت در رویداد E3 2018 نیز اطلاعات و نمایش‌های بیشتری از این بازی به اشتراک خواهد گذاشت. زمان کنفرانس اختصاصی این ناشر در E3 امسال در روز ۲۲ خرداد در ساعت ۰۰:۳۰ بامداد به وقت ایران خواهد بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.