نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 29 ارديبهشت 1397
ساعت 08:30

ناتی داگ در حال جذب کارمندان جدید برای The Last of Us 2 است

5 از 5

ناتی داگ با استخدام‌های بیشتر برای The Last of Us 2 احتمالات برای عرضه زودتر از موعد بازی را تقویت می‌کند.

بازی The Last of Us 2 یکی از مورد انتظارترین بازی‌های انحصاری سونی است، و تاکنون شایعات و گمانه‌زنی‌های مختلفی هم پیرامون آن منتشر شده است. در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در حالی که یکی از احتمالات به عرضه بازی در سال جاری میلادی اشاره می‌کرد، اخیرا این استودیو بازی‌سازی آگهی‌های استخدام برای پر کردن برخی پست‌ها منتشر کرده تا به تیم در روند ساخت این بازی کمک کنند.

این اطلاعیه از طریق توئیتر منتشر شد و ناتی داگ پیرامون مشاغلی که در ساخت بازی Last of Us 2 نیاز دارند صحبت کرد. در واقع این استودیو به دنبال پر کردن چند پست است که به تخصص‌های متفاوتی نیاز دارد. طراحی هنری/انیمیشن، طراحی بازی و برنامه‌نویسی از جمله این پست‌ها هستند. البته برخی مشاغل دیگر نیز در فهرست دیده می‌شود که جاهای کم‌تری دارند.

ناتی داگ پیرامون اینکه دقیقا این استخدام‌ها چه تاثیری در پروسه ساخت و یا تاریخ عرضه بازی دارد اطلاعاتی منتشر نکرده است. البته این قطعی است که این استودیو کارمندان جدید را با این هدف جذب نمی‌کند که تاثیری در پروسه ساخت نداشته باشند، ولی یکی از احتمالات قوی، می‌تواند به این موضوع اشاره داشته باشد که این توسعه‌دهنده قصد دارد ساخت بازی را سریع‌تر از موعد تکمیل کند.

ناتی داگ در حال استخدام برای The Last of Us Part II است!! به وب‌سایت مراجعه کرده و درخواست خود را ارسال کنید.

nd job tweet

ناتی داگ در یک اصل کلی، مخفی‌کاری زیادی پیرامون بازی انجام داده و اطلاعات کمی از آن منتشر شده است. با این حال تاکنون تایید شده که این بازی در E3 2018 حضور دارد و قرار است در کنفرانس اختصاصی سونی در این رویداد، شاهد تریلری از گیم‌پلی بازی باشیم. این بازی بیش از یک سال پیش به شکل رسمی معرفی شده بود.

تاریخ عرضه بازی «لست آو آس 2» هنوز به شکل رسمی اعلام نشده است. پیش از این نیز در بازی‌مگ مطالعه کردید، که کارگردان بازی Days Gone به شکلی گذرا، احتمال عرضه بازی Last of Us Part II را در سال ۲۰۱۹ اعلام کرده بود. در هر صورت، این موضوع  مشخص نیست که آیا استخدام‌های جدید تاثیری در فرآیند عرضه زودتر از موعد بازی داشته باشد با خیر.

حدود یک ماه دیگر تا فرا رسیدن رویداد E3 2018 زمان باقی مانده، و طرفداران بیش از این نمی‌توانند منتظر دریافت اطلاعات و نمایش‌های بیشتری از بازی بمانند. این احتمال قوی وجود داد که در E3 امسال، ناتی داگ چیزی بیش از تریلر گیم‌پلی از بازی تدارک دیده باشد و این توسعه‌دهنده، احتمالا سورپرایزهای بیشتری نیز آماده کرده است. با توجه به تایید سونی، این بازی بخشی از کنفرانس خبری این کمپانی در E3 2018 را به خودش اختصاص خواهد داد که این گونه رویدادها به شکل سنتی، معمولا شاهد حضور توسعه‌دهندگان و صحبت‌های تکمیلی آن‌ها نیز بوده است.

کنفرانس سونی قرار است در روز ۲۲ خرداد، و در ساعت ۵:۳۰ دقیقه صبح به وقت ایران برگزار شود.

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.