نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 29 ارديبهشت 1397
ساعت 07:30

کوجیما تریلر جدید Death Stranding را برای E3 2018 تایید کرد

5 از 5

هیدئو کوجیما، اخیرا اطلاعات بیشتری پیرامون تریلر جدیدی که از Death Stranding در دست تهیه دارد به اشتراک گذاشته است.

هیدئو کوجیما یکی از شناخته شده‌ترین بازی سازان در صنعت گیم است که فعالیت زیادی هم در شبکه‌های اجتماعی دارد. در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ او اخیرا از طریق حساب رسمی خود در توئیتر، اشار‌های بیشتری به جدیدترین پروژه خودش یعنی بازی Death Stranding کرده، و اینکه طرفداران در مجموع می‌توانند چه انتظاراتی از این بازی در رویداد E3 2018 داشته باشند.

او از این طریق، با طرفدارانش درباره چند روز گذشته صحبت کرده و اینکه روند ویرایش و ساخت جدیدترین تریلر بازی Death Stranding که قرار است در کنفرانس سونی در E3 امسال پخش شود چگونه پیش می‌رود. در یکی از توئیت‌ها او تصاویری از خودش با تی-شرت Joy Division (یک گروه موسیقی در دهه ۱۹۸۰) ارسال کرده، که به نظر می‌رسد این خودش است که در حال اجرای موسیقی برای تریلر جدید است.

درحال کار روی تریلر E3. امروز سالگرد روزی است که یان کورتیس (از اعضای گروه جوی دیویژن) درگذشت.

Kojima e3 trailer editing

 

او همچنین چند ساعت بعد نیز پست دیگری فرستاد که پیرامون وجود برخی مشکلات و حذفیات از تریلر بود. یکی از تصاویر ارسالی در این توئیت، عکسی از صفحه دسکتاپ رایانه او است که در آن تنها یک فایل Adobe Premier که برچسب  «تریلر E3 2018» در نام آن دیده می‌شود ارسال کرده است. این پست البته حالتی مرموز هم دارد:

به خاطر یک سری مشکلات فنی، من این دفعه فیلتر عبور نور خورشید از بین درختان در بیرون از پنجره را دارم، به جای اینکه سیب بخورم و تریلر را ویرایش کنم.

kojima tweet e3 2018

 

اگر فرض را بر این بگذاریم که این تریلر قرار است در E3 نمایش پیدا کند، این چهارمین تریلری خواهد بود که تاکنون از این بازی به نمایش در آمده است. در این زمینه گفتنی است که کوجیما آخرین تریلر از بازی جدیدش را در جریان رویداد The Game Awards 2017 منتشر کرده بود.

با توجه به تاییدیه سونی، به نظر نمی‌رسد که جدیدترین تریلر بازی را در E3 امسال، در جایی غیر از کنفرانس سونی ببینیم. این ناشر پیش از این رسما تایید کرده بود که بازی «دث استرندینگ»، یکی از چهار بازی خواهد بود که اطلاعات و نمایش‌های بیشتری از آن‌ها در رویداد اختصاصی سونی به اشتراک گذاشته می‌شود. گفتنی است که تاکنون هیچ تریلری از گیم‌پلی Death Stranding به نمایش در نیامده است و در E3 2018، این شانس بالقوه وجود دارد که بالاخره شاهد اولین نمایش‌ها از روند جاری در خود بازی باشیم. تاکنون همه تریلرهای قبلی به شکل سینماتیک بودند و با کمی صبر تا روز فرا رسیدن کنفرانس سونی، می‌توانیم درباره این فرضیه نیز به نتیجه برسیم.

کنفرانس سونی قرار است در روز ۲۲ خرداد، و در ساعت ۵:۳۰ دقیقه صبح به وقت ایران برگزار شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.