نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 16 خرداد 1397 - 10:00
0 از 5

احتمال معرفی بازی Halo Infinity در E3 2018

براساس یکی از جدیدترین شایعات، مایکروسافت احتمالا در رویداد E3 2018 از بازی جدیدی با نام Halo Infinity پرده برداری خواهد کرد.

در جدیدترین اخبار و شایعات دنیای بازی در بازی‌مگ؛ درحالی که تاکنون بازی‌های بسیار زیادی برای حضور در رویداد E3 2018 تایید شده‌اند، مایکروسافت سیاست بسیار سفت و سختی درباره مخفی نگه‌داشتن لاین‌آپ عناوین خود در جریان این رویداد داشته است. این شرکت وعده متفاوت‌ترین کنفرانس خود در E3 را همراه با معرفی چندین بازی جدید داده ولی اینکه این عناوین دقیقا چه بازی‌هایی هستند؛ طرفداران تاکنون جز گمانه‌زنی و شایعه با خبرهای رسمی مواجه نبودند. غیر از احتمال معرفی سه بازی جدید از سری Gears of War، یکی دیگر از غول‌های مایکروسافت برای ایکس‌باکس سری بازی‌های هیلو است و طرفداران امید زیادی به معرفی بازی Halo 6 در کنفرانس امسال مایکروسافت دارند. با این حال در یکی از جدیدترین گمانه‌زنی‌ها پیرامون این سری، به نظر می‌رسد که یکی از جدیدترین عناوین از سری بازی‌های هیلو، با نام Halo Infinity خواهد بود که در این کنفرانس رونمایی می‌شود.

گزارش جدید اولین بار توسط برد سمز از Thurott منتشر شده است که این وب‌سایت، در گذشته نیز به خاطر مطرح کردن شایعات درست پیرامون مایکروسافت معروف بوده است. در این باره ذکر این نکته هم ضروری است که نویسنده این شایعه، اطمینان صد درصدی هم پیرامون این پیش‌بینی خود ندارد ولی با توجه به فهرست بلندبالا از صحیح بودن شایعات این منبع، می‌توان تا حد زیادی این گزارش را جدی گرفت. درواقع لازم به اشاره است که فرض کلی بر این است که بازی Halo Infinity احتمالا قرار است در کنار بازی Halo 6 معرفی شود و هنوز پیرامون ماهیت آن بازی چیزی مشخص نیست.

با توجه به منابع محدود در این بازه زمانی، Halo Infinity می‌تواند یک بازی در سبک‌های مختلفی باشد. برای مثال این احتمال هست که بازی Halo Infinity یک بازی از نوع استراتژیک و در مدل بازی‌های Halo: Reach یا Halo Wars باشد یا با توجه به ترند این روزها، می‌توان گمانه‌زنی یک بازی از نوع بتل رویال را هم پیرامون Halo Infinity داشت. از طرفی از آنجایی که مایکروسافت رسما و به شکل مستقیم، تاکنون چیزی با نام Halo 6 معرفی نکرده است، احتمال دارد که بازی بعدی از سری اصلی هیلو با نام Halo Infinity باشد. شما در ادامه پست ارسالی سمز در حساب شخصی خود در توئیتر را نیز مشاهده می‌کنید:

یک بازی جدید از سری هیلو، احتمالا نام آن Halo Infinity است

در زمینه همه گمانه‌زنی‌های مطرح شده، گفتنی است که با توجه به احتمال عرضه یک بازی در سبک بتل رویال در دنیای گیرز آو وار، خیلی بعید است که مایکروسافت بار دیگر یک بازی در همین سبک ولی از دنیای هیلو هم عرضه کند. در این زمینه، احتمال جدی گرفتن بازی Gears of War Battle Royale بیشتر است و بعید است مایکروسافت قصد داشته باشد جامعه بازیکنان این سبک را در دو عنوان انحصاری خود تقسیم کند.

در پایان ذکر این نکته نیز ضروری است که تا زمان هرگونه اطلاعیه رسمی پیرامون این اخبار، گزارش‌هایی از این دست در شاخه شایعات و گمانه‌زنی‌ها قرار می‌گیرند و احتمال دارد که هرگز نیز تایید نشوند. به هر شکل تا زمان شروع کنفرانس مایکروسافت در E3 2018 زمان زیادی باقی نمانده و طرفداران در روز یکشنبه ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد) و در ساعت ۰۰:۳۰ بامداد به وقت ایران، می‌توانند شاهد آغاز رویداد رسمی مایکروسافت باشند. براساس اعلام قبلی، این کنفرانس یک روز زودتر از تاریخ آغاز به کار رسمی E3 هم برگزار می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.