نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 15 خرداد 1397 - 10:15
0 از 5

احتمال معرفی بازی جدید Gears of War Battle Royale در E3 2018

براساس یک گزارش جدید، مایکروسافت احتمالا قصد دارداز سه بازی جدید Gears of War در E3 2018 پرده‌برداری کند.

در جدیدترین اخبار و شایعات صنعت گیم در بازی‌مگ؛ به طور حتم، سری بازی‌های Gears of War از جمله مهم‌ترین و بزرگ‌ترین عناوین انحصاری ایکس باکس هستند و با توجه به برنامه‌های گسترده و متفاوت مایکروسافت برای رویداد E3 2018، ابدا بعید نیست که شاهد یک حضور قوی از این سری در کنفرانس خبری مایکروسافت باشیم. براساس یکی از شایعه‌های جدی اخیر، مایکروسافت احتمالا در این رویداد قصد دارد که یک بازی جدید و اسپین‌آف از سری Gears of War، با محوریت ژانر بتل رویال معرفی کند.

این گزارش اولین بار توسط وب‌گاه Polygon منتشر شد که «شنیده شده» که مایکروسافت قرار است در E3 امسال، در مجموع از «سه بازی» از سری گیرز آو وار رونمایی کند. غیر از بازی احتمالی Gears of War Battle Royale، مایکروسافت احتمالا از دو بازی Gears of War 5 - که اخیرا این کمپانی برای تکمیل کادر توسعه‌دهندگان خود، اقدام به انتشار آگهی استخدام کرده و به نوعی این بازی را تایید نمود - و همچنین یک بازی جدید استراتژیک اسپین‌آف از این سری، یعنی چیزی مشابه بازی Halo Wars خواهد بود.

براساس این گزارش، شاید این طور به نظر برسد که معرفی همزمان سه بازی Gears of War در یک کنفرانس خبری، به نوعی زیاده روی محسوب شود ولی باید گفت که درحال حاضر، این استراتژی می‌تواند به سود مایکروسافت و اهرمی برای آن‌ها و تقویت یکی از محبوب‌ترین عناوین انحصاری‌شان باشد. در این زمینه، مایکروسافت نیز در مناسبت‌های مختلف به این موضوع اذعان کرده که ایکس‌باکس وان برای ارائه محتواهای انحصاری و باکیفیت با مشکلات مختلفی مواجه است و معرفی سه بازی انحصاری در سه ژانر مختلف تحت این پلتفرم، می‌تواند خبر خوشی برای مایکروسافت و طرفداران ایکس‌باکس وان باشد.

در این زمینه گفتنی است که طرفداران حتما باید قبل از اینکه بیش از حد هیجان‌زده شوند، این موضوع را بدانند که تاکنون هیچ کدام از جزئیات گزارش معرفی سه بازی Gears of War در E3 امسال، به شکل رسمی توسط مایکروسافت تایید نشده است. درواقع مایکروسافت در گذشته یک اظهارنظر نیز داشت و گفته بود که آن‌ها به دنبال ساختن یک بازی بتل رویال انحصاری برای خودشان نیستند. این موضوع خصوصا از این نظر قابل درک است که این شرکت تا چه میزان روی بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds سرمایه‌گذاری کرده است. در صورتی که مایکروسافت تصمیم دیگری بگیرد و یک بازی بتل رویال در دنیای Gears of War بسازد، در واقع آن‌ها درحال رقابت با خودشان خواهند بود چون خودشان ناشر بازی PUBG در ایکس‌باکس نیز هستند. در این زمینه البته شایعه دیگری نیز وجود دارد و به تازگی گمانه‌زنی‌ها برای انتشار بازی PUBG روی پلتفرم پلی‌استیشن ۴ نیز قوت گرفته است که این موضوع، می‌تواند در تغییر استراتژی احتمالی مایکروسافت برای ساخت یک بازی بتل رویال انحصاری تاثیر گذار بوده باشد.

تحت هر شرایط، خوشبختانه دیگر زمان چندانی تا شروع کنفرانس مایکروسافت در رویداد E3 2018 باقی نمانده و طرفداران، به زودی می‌توانند شاهد تایید یا رد این شایعات باشند. کنفرانس مایکروسافت در E3 2018 قرار است یک روز زودتر از مراسم رسمی E3، یعنی در روز یکشنبه ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد) و در ساعت ۰۰:۳۰ بامداد به وقت ایران شروع شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.