نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 13 خرداد 1397 - 07:30
5 از 5

برنامه نمایش‌های کنفرانس خبری سونی در E3 2018 لیک شد

اخیرا یک کاربر ناشناس در 4chan، اقدام به انتشار فهرست لیک شده از اسامی بازی‌های حاضر در کنفرانس خبری سونی در E3 2018 کرده است.

در جدیدترین اخبار و شایعات دنیای بازی در بازی‌مگ؛ دیگر زمان چندان زیادی تا آغاز رویداد بزرگ E3 2018 باقی نمانده، و شرکت سونی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین ناشران صنعت گیم، از مدت‌ها قبل خبر از برگزاری کنفرانس اختصاصی خود در این رویداد را داده است. این شرکت، حتی در یک اطلاعیه به جزئیات مختصری از برنامه‌هایش در کنفرانس نیز پرداخته بود و می‌دانیم که غیر از تعدادی بازی انحصاری و غیرانحصاری دیگر، سونی قصد دارد بیش از هر چیز روی چهار بازی Spider-Man، Death Stranding، Ghost of Tsushima و The Last of Us Part 2 تمرکز کند. همان طور که اشاره شد در این برنامه، سونی به بازی‌های کمپانی‌های دیگر نیز خواهد پرداخت و اصولا این رویداد فرصت بسیار مناسبی برای ناشران و سازندگان برای معرفی آثارشان است. به تازگی و بنا به ادعای یک کاربر از 4chan، فهرست اسامی بازی‌هایی که قرار است در کنفرانس خبری سونی حضور داشته باشند لیک شده، و طرفداران می‌توانند امیدوار به معرفی و دیدن نمایش‌هایی از بازی‌هایی چون Bloodborne 2, Devil May Cry 5، Resident Evil 2 Remake و Spyro: Reignited Trilogy باشند.

همان‌طور که در تصویر لیک شده توسط کاربری ناشناس در 4chan مشاهده می‌کنید، نه تنها شاهد نمایش‌هایی از عناوین سورپرایزکننده بلادبورن 2 و دویل می کرای 5 هستیم، بلکه در کنفرانس خبری سونی در E3 2018، احتمالا شاهد بازی‌های دیگری چون MediEvil، BioShock Resurgence و SOCOM: Coalition نیز خواهیم بود. در این زمینه گفتنی است که نکته جالب دیگر پیرامون این فهرست، احتمال وجود مادهای مخصوص یا پشتیبانی کامل از حالت VR در بازی‌هایی نظیر Spider-Man و Resident Evil 2 Remake نیز به استناد این فهرست وجود دارد. شما در ادامه، فهرستی از اسامی بازی‌های حاضر در کنفرانس خبری سونی را مشاهده می‌کنید.

playstation e3 2018 bloodborne 2 devil may cry 5 leak showcase

باز هم ذکر این نکته ضروری است که اسامی بازی ها و استناد این گزارش، مبتنی بر یک فهرست لیک شده و غیر رسمی است و احتمال عدم صحت این شایعه کاملا محتمل است. البته در این فهرست جنبه‌هایی از واقعیت نیز دیده می‌شود و برای مثال، احتمال نمایش بازی‌هایی چون Shenmue 3، Spyro: Reignited Trilogy و Kingdom Hearts 3 هم کاملا در کنفرانس خبری سونی وجود دارد.

درباره خود این فهرست لیک شده احتمالا سورپرایز کننده‌ترین عناوینی که به چشم می‌خورند، بازی‌هایی نظیر Bloodborne 2 و Devil May Cry 5 هستند که در مراتب بعدی، بازی جدید از سری SOCOM نیز هست که کاملا خارج از انتظار و بدون کوچک‌ترین شایعه و اشارات قبلی بوده است. همچنین در این فهرست شاهد نام بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds هم هستیم که به نظر در کنفرانس خبری سونی قرار است با یک تریلر، این بازی نیز رسما به پلتفرم پلی‌استیشن ۴ بیاید. این مورد البته از یک نظر جالب است که این بازی پرچمدار ژانر بتل رویال، برای مدتی طولانی در پلتفرم‌های مایکروسافتی در دسترس قرار داشت و خبر عرضه آن برای پلی‌استیشن ۴، می‌تواند جالب و حاشیه‌ساز هم باشد.

در این روزها، احتمال جعل فهرست‌هایی نظیر این و به اشتراک‌گذاری سراسری آن وجود دارد. در هر صورت، زمان بسیار کمی تا آغاز E3 2018 و شروع برنامه‌های سونی در این رویداد باقی مانده و اگر تا آن زمان صحت این فهرست تایید نشد، طرفداران در دوران برگزاری کنفرانس خبری می‌توانند شاهد تایید یا رد اسامی این فهرست باشند.

کنفرانس سونی در رویداد E3 2018 قرار است در روز ۱۱ ژوئن (۲۲ خرداد، ساعت ۵:۳۰ صبح به وقت ایران) برگزار شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.