نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 14 خرداد 1397 - 08:00
0 از 5

نام Devil May Cry 5 در یک خرده فروشی جدید دیده شد

به تازگی یک خرده فروشی دیگر نیز نام بازی Devil May Cry 5 را در فهرست محصولات خودش قرار داده است.

از زمانی که گمانه‌زنی‌ها پیرامون درحال ساخت بودن بازی Devil May Cry 5 مطرح و احتمال حضور بازی در رویداد PlayStation Experience سال گذشته جدی شد، شایعات پیرامون جدیدترین بازی از سری دویل می کرای تاکنون نیز ادامه داشته است. پیش از این نیز در جدیدترین شایعه پیرامون این بازی، در بازی‌مگ مطالعه کردید که نام این بازی نیز در فهرست بازی‌های حاضر در کنفرانس خبری امسال سونی در E3 وجود دارد و همه این نشانه‌ها، به این احتمال قوت می‌بخشد که کپ‌کام به احتمال بسیار زیادی درحال کار روی یک نسخه جدید از این سری بازی‌های محبوب و قدیمی خودش است. در جدیدترین اخبار و شایعات بازی در بازی‌مگ؛ به تازگی یک اشاره دیگر از تایید شایعه بازی Devil May Cry 5، پیش از تایید رسمی توسط کپ‌کام لیک شده است.

این درز اطلاعاتی، یک بار دیگر از جانب یک فروشگاه خرده‌فروشی بوده و این بار یک خرده‌فروشی اتریشی مطرح به نام Gamesware، اقدام به قرار دادن نام بازی در فهرست محصولاتش و همچنین امکان پیش-خرید کردن آن را به مشتریان خود داده است. در این فهرست، ما شاهد امکان پیش-خرید بازی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان، از این بازی هنوز به تایید رسمی نرسیده هستیم. غیر از این اطلاعات، خرده‌فروش اتریشی تاریخ عرضه Devil May Cry 5 را نیز در همین سال ۲۰۱۸ پیش بینی کرده است.

گفتنی است که کمپانی کپ‌کام به عنوان سازنده و ناشر سری بازی‌های دویل می کرای، تاکنون پیرامون هیچ کدام از شایعات مطرح شده در این چند وقت صحبتی نکرده، و به توجه به عدم تایید یا رد این گمانه‌زنی‌ها، طرفداران بیش از پیش ساخت بازی جدید از این سری را محتمل می‌دانند. همچنین لازم به ذکر است که هر دو شایعه قبلی پیرامون بازی، غیر از نام، پلتفرم‌های مقصد و تاریخ عرضه احتمالی، اطلاعاتی در رابطه با جزئیات گیم‌پلی، داستان و ابعاد فنی بازی ارائه ندادند.

در مجموع باید گفت که گرچه هنوز هیچ گونه اطلاعات رسمی پیرامون بازی احتمالی دویل می کرای ۵ منتشر نشده است، ولی فرض قائل شدن اینکه کپ‌کام در فکر ساخت بازی جدید از این سری باشد نیز کاملا محتمل است. هر دو بازی قبلی این سری، در مجموع رضایت طرفداران را جلب و به خصوص از نظر تجاری برای این کمپانی سودآور بودند. با در نظر گرفتن این شایعه و شایعه قبلی، اگر فرض را بر صحت آن‌ها بگذاریم، کپ‌کام احتمالا در رویداد E3 2018 و در کنفرانس خبری سونی، اقدام به رونمایی از دو بازی Devil May Cry 5 و همچنین Resident Evil 2 Remake خواهد کرد. در صورت وقوع این اتفاق، کپ‌کام احتمالا می‌تواند یکی از درخشان‌ترین E3 های خودش را تجربه کند.

در پایان، حتما لازم به ذکر است که هم این گزارش و هم خبر اخیر لیک شدن اسامی بازی‌های حاضر در کنفرانس E3 2018 سونی، باید به عنوان شایعه و گمانه زنی مورد توجه قرار بگیرد و تا زمان تایید رسمی توسط کپ‌کام، ممکن است تمامی این گزارش‌ها حتی رد نیز شوند. به هر ترتیب کنفرانس سونی در رویداد E3 2018 قرار است در روز ۱۱ ژوئن (۲۲ خرداد، ساعت ۵:۳۰ صبح به وقت ایران) برگزار شود و مدت زمان زیادی برای تایید یا رد این شایعات باقی نمانده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.