نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 13 ارديبهشت 1397
ساعت 08:00

مایکروسافت در رویداد E3 2018 بازی های جدید معرفی خواهد کرد

0 از 5

به تازگی مایکروسافت خبر از معرفی بازی‌های جدید در بزرگ‌ترین E3 تاریخ ایکس‌باکس داده است.

با توجه به اینکه حدود یک ماه دیگر، یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای خبری گیمینگ جهان شروع خواهد شد، مایکروسافت نیز به کمپین تبلیغاتی خود تا قبل از شروع این رویداد ادامه می‌دهد. در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مایکروسافت امسال را بزرگ‌ترین سال ایکس‌باکس در E3 خوانده و بعد از اعلام خبر همکاری با ناشران ژاپنی، اینک از طریق وبلاگ رسمی خودش جزئیات بیشتری در این باره به اشتراک گذاشته است. به شکل خلاصه، مایک نیکولز از مایکروسافت، کنفرانس امسال ایکس‌باکس را «کنفرانسی بزرگ و مملو از بازی‌های جدید» خوانده است.

ما به سختی برای برنامه‌های هیجان‌انگیزی که برای E3 2018 داریم کار کردیم، اینکه در سالن تئاتر مایکروسافت، کنفرانسی بزرگی مملو از بازی‌های جدید و مورد توجه طرفداران داشته باشیم. از ابتدا تاکنون، این قرار است «بزرگ‌ترین E3 مایکروسافت» باشد، و طبیعتا ما در انتطار یک هفته عالی برای بازیکنان خواهیم بود. یک بار دیگر از جامعه شگفت‌انگیز طرفداران ایکس‌باکس تشکر می‌کنم.

کنفرانس مایکروسافت در E3 2018 قرار است یک روز زودتر از مراسم رسمی E3، یعنی در روز یکشنبه ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد) و در ساعت ۰۰:۳۰ بامداد به وقت ایران شروع شود. سال گذشته در همین زمان‌ها، ما مطمئن بودیم که بزرگ‌ترین خبر مایکروسافت در E3 2017، خبر رونمایی رسمی از کنسول میان‌نسلی آن‌ها یعنی «پروژه اسکورپیو» بود، که سرانجام با عنوان Xbox One X معرفی گردید. با این حال، امسال اطلاعات کم‌تری درباره بزرگ‌ترین خبرهای مایکروسافت برای رویداد E3 2018 منتشر شده است.

تقریبا از ابتدای همین سال میلادی بود که مایکروسافت، شروع به اطلاع‌رسانی پیرامون برنامه‌های خودش در E3 2018 کرد. اسپنسر در دی ماه، خبر از برگزاری نمایشی متفاوت و با تغییرات مثبت داد. پس از این، مایکروسافت اعلام کرد که این تغییرات، از زمان برگزاری و محل برگزاری کنفرانس شروع می‌شوند؛ جایی که مایکروسافت امسال قرار است برای اولین بار، کنفرانس خود را قبل از شروع به کار رسمی رویداد و در سالن تئاتر مایکروسافت، یعنی محلی بیرون از سالن اصلی رویداد برگزار کند. این کنفرانس همچنین نمایش‌های اختصاصی، از طریق سیستم «میکسر» مایکروسافت استریم خواهد کرد. به علاوه آن‌ها در آستانه این رویداد، خبر از استخدام درل گرگر، از نام‌های شناخته شده صنعت گیم نیز دادند.

یکی از محتمل‌ترین معرفی‌هایی که مایکروسافت می‌تواند داشته باشد، رونمایی یا انتشار اخبار رسمی از بازی Halo 6 است که پیش از این، گرچه مورد بحث‌های زیادی قرار گرفته ولی هنوز به شکل رسمی معرفی نشده است. همچنین گفته می‌شود که مایکروسافت نیز درحال کار روی یک سرویس استریم بازی، مشابه سرویس PlayStation Now سونی است. به هر شکل با اخبار E3 2018 بازی‌مگ همراه باشید؛ گرچه کمی بیش از یک ماه تا شروع این کنفرانس باقی مانده است، اما به نظر نمی‌رسد تا آن زمان مایکروسافت سکوت خبری پیشه کند.

در دیگر اخبار جدید پیرامون رویداد E3 2018، سازنده سری بازی‌های Witcher یعنی CD Projekt Red نیز اخیرا حضورش در E3 امسال را تایید کرده است. به علاوه یک استودیو اروپایی دیگر، یعنی Remedy نیز اخیرا خبر از حضور در این رویداد داده، و احتمالا باید منتظر معرفی یا شنیدن اخبار جدیدی از بازی‌های جدید این دو استودیو نیز باشیم.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.