نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 13 ارديبهشت 1397
ساعت 09:00

ثبت نام بتای محدود بازی State Of Decay 2 شروع شده است

0 از 5

استودیو Undead Labs، اقدام به اجرای دوره بتای محدود برای State of Decey 2 کرده و بازیکنان PC از این طریق، شانس تجربه پیش از موعد بازی را دارند.

یکی از مورد انتظارترین بازی‌های انحصاری مایکروسافت در سال جاری، بازی زامبی‌محور و جهان‌باز State of Decey 2 است. گرچه این بازی، قرار است در ادامه همین ماه میلادی برای دو پلتفرم ایکس باکس وان و ویندوز عرضه شود، ولی حالا برخی بازیکنان این امکان را دارند تا کمی زودتر به تجربه این بازی بپردازند. در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو سازنده این بازی یعنی Undead Labs، به تازگی ثبت‌نام برای تجربه نسخه بتای محدود بازی State of Decay 2 را شروع کرده، و قرار است جلوتر از موعد عرضه رسمی، به بازیکنان منتخب شانس حضور در بخش‌هایی از دنیای این بازی جهان‌باز/اکشن بقا را بدهد.

همچون دیگر برنامه‌های دسترسی بتای محدود و بسته، ظرفیت برای این بازی نیز محدود خواهد بود و طبیعتا همه ثبت‌نام کنندگان برای مشارکت در این برنامه، برای تجربه بازی انتخاب نمی‌شوند. این خبر زمانی منتشر شده که ظرفیت بازیکنان ایکس‌باکس برای بتای بسته بازی کاملا پر شده است. با این حال کاربران PC، هنوز شانس ارسال درخواست را از طریق وب‌سایت رسمی بازی دارند. البته برای این کار، حتی بازیکنان PC نیز نیاز به داشتن یک حساب Xbox Live دارند.

بازی State of Decay 2 قرار است در ۲۲ می (۱ خرداد)، انحصارا برای ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود. با توجه به اعلام قبلی، این بازی در دو ورژن استاندارد (با قیمت ۳۰ دلار) و نسخه Ultimate Edition (با قیمت ۵۰ دلار) عرضه خواهد شد. گفتنی است که نسخه دوم، شامل دریافت یک نسخه رایگان از بازی State of Decay: Year One Survival Edition و همچنین دسترسی پیش از موعد به بازی، از ۲۹ اردیبهشت ماه نیز خواهد بود. البته مایکروسافت یک نسخه مخصوص Collector Edition (با قیمت ۷۰ دلار) نیز معرفی کرده که البته این ورژن، شامل خود بازی نخواهد بود و تنها شامل آیتم‌های فیزیکی مرتبط با بازی است. لازم به ذکر است که دارندگان استراک فعال سرویس Game Pass نیز می‌توانند در همان روز عرضه، این بازی را در کتابخانه بازی‌های این سرویس مشاهده و دریافت کنند.

در دیگر اخبار بازی State of Decay 2، پیش از این در بازی‌مگ خواندید که این بازی شامل هیچ‌گونه خرید درون‌برنامه‌ای نخواهد بود. همچنین ویدئویی از گیم‌پلی این بازی، که در E3 سال گذشته به نمایش درآمد را نیز می‌توانید در بازی‌مگ تماشا کنید.

بازی State of Decay 2 همچون بازی Sea of Thieves به عنوان یکی از مورد انتظارترین بازی‌های انحصاری ایکس‌باکس در سال ۲۰۱۸ شناخته می‌شود. هر دو بازی نیز به عنوان یکی از برنامه‌های جدید مایکروسافت برای گسترش محبوبیت سرویس Xbox One's Game Pass، از روز اول عرضه برای مشترکین این سرویس قابل دریافت هستند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.