نویسنده: آرمین صیامی زاده شنبه، 19 اسفند 1396
ساعت 22:17

State of Decay 2 هیچ‌گونه خرید درون‌برنامه‌ای نخواهد داشت

0 از 5

Undead Labs طی یک Livestream این خبر را تأیید کرد

بازی State of Decay 2 هفته‌ی پیش معرفی شد و از آن موقع اخبار مختلفی درباره‎‌ی آن منتشر شده، اخیراً نیز طی یک Livestream، استودیوی سازنده‌ی بازی یعنی Undead Labs به سوالات بازیکنان جواب دادند.

قیمت بازی 30 دلار خواهد بود و از هیچ‌ گونه خرید درون‌برنامه‌ای بهره نخواهد برد، اما ممکن است مانند نسخه‌ی اول در آینده بسته‌های الحاقی برایش منتشر شود. داستان بازی 15 ماه بعد از وقایع نسخه‌ی اول رخ می‌دهد و به همین علت، شخصیت‌های بازی شناخت بهتری نسبت به وضعیت موجود دارند.

لوت‌های بازی نیز جایگذاری منطقی‌تری نسبت به نسخه‌‎ی اول خواهند داشت، مثلا آیتم‌های دارویی در آمبولانس‌ها قرار دارند. همچنین بسته‌های حاوی لوت برای هر بازیکن به صورت جدا ایجاد خواهند شد. با اینکه بازیکنان از مکان بسته‌های یکدیگر آگاهی خواهند داشت اما نمی‌توانند آن‌هارا باز کنند، البته می‌توانند آن‌ها را به اشتراک بگذارند.

تعداد این بسته‌ها با افزایش تعداد بازیکنان بالا می‌‌رود و به این ترتیب بحث و جدلی سر لوت وجود نخواهد داشت. درجه‌ی سختی بازی نیز با افزایش قدرت NPC‌ها زیاد خواهد شد نه با اضافه شدن بازیکنان جدید. وقتی دوستانتان به بازی شما ملحق می‌شوند، شخصیت خودشان را همراه خود می‌آورند و هنگام ترک بازی نیز هرچیزی را که پیدا کرده بودند با خود می‌برند. امکان آسیب زدن به دوستان وجود ندارد اما قابلیتی به‌نام Mercy Kill در بازی وجود دارد که اگر بازیکنی درحال تبدیل شدن به زامبی بود، می‌‎توان او را کشت.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.