نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 13 ارديبهشت 1397
ساعت 10:00

جان مارستون در Red Dead Redemption 2 حضور دارد

5 از 5

به تازگی راک‌استار گیمز سومین تریلر از بازی Red Dead Redemption 2 را به نمایش گذاشت و طرفداران، به نظر شخصیت جان مارستون را در آن مشاهده کردند.

روز گذشته، راک‌استار گیمز سرانجام سومین تریلر از بازی Red Dead Redemption 2 را منتشر کرد. در این تریلر، دار و دسته تبه‌کار Van der Linde را شاهد بودیم که توسط جایزه بگیرها و ماموران دولتی در تعقیب بودند. همچنین دیدیم که این گروه در حال غارت از مردم و دزدی از قطار نیز هستند. سکانس‌هایی که همگی، اکشن‌های جذابی بودند که راک‌استار در تریلر جدید خود به نمایش گذاشت، اما شاید گفت که این‌ها، تنها دلیل هیجان‌زده شدن طرفداران از این تریلر نبوده است.

Red Dead Redemption 2 John Marston 1

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ قطعا تیزبین‌ترین بینندگان، چهره‌ای بسیار آشنا را نیز در این تریلر مشاهده کردند؛ این چهره نیز به نظر نمی‌رسد کسی جز «جان مارستون» باشد. به این ترتیب، راک‌استار احتمالا در جدیدترین تریلر بازی، حضور قهرمان اصلی بازی Red Dead Redemption را در بازی دوم نیز تایید کرده است. گفتنی است که مارستون، در سه جا در تریلر دیده می‌شود؛ یک سکانس که شخصی او را گرفته و روی صورت او جای خراش‌های تازه‌ای دیده می‌شود. خراشیدگی‌های روی صورت مارستون در بازی اول کاملا شناخته شده بودند و به نظر می‌رسد در بازی دوم، این موضوع فاش شود که این زخم‌ها چطور ایجاد شدند.

Red Dead Redemption 2 John Marston 2

در سکانس دیگری از تریلر، بینندگان شاهد این هستند که قهرمان بازی اول را به زانو نشانده‌اند که از شواهد، این طور به نظر می‌رسد که توسط ماموران دستگیر، یا توسط خلافکاران دیگر اسیر شده باشد. مارستون ظاهرا در یک سکانس سوم نیز در تریلر حضور دارد که البته این مورد، او در پشت دیگر افراد است؛ این تصویر به تازگی توسط یک کاربر توییتر فاش شده است. در این سکانس، مارستون از قرار معلوم، پشت سر افراد دار و دسته Van der Linde ایستاده است. هنوز خط‌ زمانی وقوع این رویدادها مشخص نشده ولی این احتمال منطقی به نظر برسد که در یکی از ماموریت‌ها، اعضای گروه Van der Linde بایستی مارستون را نجات بدهند. در ادامه می‌توانید تصویر سوم حضور مارستون را که توسط یک کاربر توییتر به اشتراک گذاشته شده تماشا کنید.

Red Dead Redemption 2 John Marston 3

راک‌استار دیروز در کنار تریلر، جزئیاتی نیز درباره داستان بازی فاش کرد که با در نظر گرفتن آن توضیحات، دیده شدن جان مارستون در تریلر کمی سورپرایز کننده بود. مارستون یک قانون‌شکن و هفت‌تیردار بود، که با خلافکاران فرار کرد و اینجا جایی بود که با همسرش ابیگل آشنا شد. مارتسون و سایر افراد دار و دسته، غارت‌ها و سایر کارهای خلاف قانون را در سرتاسر دنیای غرب وحشی مرتکب شدند؛ گرچه در سال ۱۹۰۶ و بعد از یک دزدی ناموفق، مارستون سعی کرد تا از زندگی خلافکاری بازنشسته شود.

گفتنی است که بازی Red Dead Redemption، یکی از فراموش‌ نشدنی‌ترین پایان‌ها در میان بازی‌های ویدیویی را داشته و شخصیت قهرمان آن بازی، یعنی جان مارستون نیز به عنوان یکی از شناخته‌ شده‌ترین شخصیت‌های دنیای گیمینگ مطرح است. اکثر منتقدین آن بازی، معتقد بودند که راک‌استار کار بزرگی را در نحوه روایت داستان انجام داده بود؛ به این ترتیب، طرفدارن این سری می‌توانند خوشحال باشند که راک‌استار، قرار است پیشینه این داستان، گروه و نقش مارستون در میان آن‌ها را به نمایش بگذارد. به هر شکل، هنوز مشخص نیست که نقش جان مارستون تا چه حد در بازی دوم پررنگ باشد. همچنین با در نظر گرفتن اینکه شخصیت قهرمان بازی Red Dead Redemption 2 «آرتور مورگان» خواهد بود، مشخص نیست که آیا مارستون، شخصیت قابل بازی خواهد بود یا خیر. در این باره و تا زمان فاش شدن اطلاعات بیشتر از بازی، که احتمالا در رویداد E3 2018 باشد، گمانه‌زنی‌های طرفداران نیز بیشتر خواهد شد.

این بازی، گرچه با چند بار تاخیر در عرضه مواجه شده، اما طبق آخرین گزارش، Red Dead Redemption 2 در تاریخ ۲۶ اکتبر  (۴ آبان) برای دو کنسول ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. درباره عرضه بازی برای PC، پیش‌تر در بازی‌مگ خواندید که گرچه احتمال انتشار روی پلتفرم PC نیز وجود دارد، ولی راک‌استار هنوز این موضوع را به شکل رسمی تایید نکرده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.