نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 10 ارديبهشت 1397
ساعت 19:00

فیل اسپنسر وعده نمایش بازی های JRPGs در کنفرانس E3 2018 ایکس باکس را داد

0 از 5

رئیس ایکس‌باکس، وعده نمایش بازی‌های نقش‌آفرینی ژاپنی در E3 و احتمال ساخته شدن بازی‌های انحصاری ژاپنی برای ایکس‌باکس را مطرح کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس شرکت مایکروسافت اخیرا در یکی از پیام‌های توییتری معمولش، کمی از برنامه‌های خودشان در E3 2018 برای بازی‌های ژاپنی گفته است.

بسیار جالب توجه است که قرار است بازی‌های ژاپنی بیشتری در پلتفرم ایکس‌باکس شاهد باشیم؛ اسپنسر حالا تایید کرده است که در برنامه‌های فعلی ایکس‌باکس، (که البته ممکن است تغییر هم کند) ما در کنفرانس مایکروسافت شاهد بازی‌های نقش‌آفرینی ژاپنی (JRPGs) نیز خواهیم بود. سال پیش نیز اسپنسر همین برنامه را مطرح کرد چون می‌خواست نشان دهد که مایکروسافت در کنفرانس خود، حمایتش از ناشران ژاپنی را نشان دهد، و به نظر این برنامه امسال هم وجود خواهد داشت.

اسپنسر در واقع این خبر را وقتی به اشتراک گذاشت، که از او سوالی درباره احتمال آمدن بازی‌های سری Yakuza به ایکس‌باکس وان مطرح شده بود. اسپنسر نیز مثل گذشته و با توجه به دیدگاه مثبتش به بازی‌های ژاپنی، با این پیشنهاد موافق بود و پاسخ داد:

بله، سگا بازی‌های خوب خیلی زیادی دارد که خیلی خوب می‌شد اگر ببینیم به پلتفرم ما بیایند.

یک توییت رفت و برگشتی بسیار جالب دیگر نیز وجود داشت؛ جایی که از اسپنسر این سوال مطرح شد که آیا ایکس‌باکس باز هم با سازندگان ژاپنی برای تولید بازی‌های انحصاری همکاری خواهد داشت یا خیر. اسپنسر به این سوال نیز پاسخ مثبت داد.

او در توییت دیگری، به یکی از سیاست‌های کلی مایکروسافت اشاره کرد، اینکه دریافت پشتیبانی از طرف ناشران ژاپنی، برای ایکس‌باکس و مایکروسافت بسیار مهم است، و این عالی خواهد بود که بازیکنان ایکس‌باکس بازی‌های آن‌ها را خریداری و تجربه کنند.

در خبرهای دیگری از E3 2018 و برنامه‌های ایکس‌باکس، اخیرا در بازی‌مگ، اطلاعات بیشتری از برنامه‌های مایکروسافت در کنفرانس اختصاصی آن‌ها در E3 2018 را خواندید. در این برنامه، مشخص شد که مایکروسافت رویکرد متفاوت‌تری نسبت به سال‌های قبل در پیش خواهد گرفت و به عنوان نمونه، کنفرانس آن‌ها زودتر از زمان رسمی رویداد E3 و در مجتمعی خارج از رویداد برگزار می‌شود. اسپنسر در آن مقطع گفته بود که فکر می‌کند برنامه جدید، با استقبال مواجه شده و مردم آن را دوست داشته باشند.

بخش ایکس‌باکس مایکروسافت، کماکان از مهم‌ترین شاخه‌های کاری این شرکت است و این موضوع در گزارش مالی اخیر شرکت مایکروسافت نیز مشهود بود. به علاوه، این اهمیت در صحبت‌ها و استراتژی‌های کلی شرکت، توسط مدیر کل مایکروسافت یعنی ساتیا نادلا نیز مورد تاکید واقع شده است. بخش گیمینگ مایکروسافت در جدیدترین گزارش مالی این شرکت، رشد ۱۸ درصدی را نسبت به دوره قبل نشان می‌داد.

کنفرانس مایکروسافت در E3 2018، دو روز زودتر از شروع کار رسمی رویداد E3 و در ۲۰ خرداد برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.