نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 30 فروردين 1397
ساعت 09:30

جزئیات بیشتری از نحوه برگزاری نمایش مایکروسافت در E3 2018 اعلام شد

0 از 5

به تازگی مایکروسافت برنامه‌ها برای نحوه برگزاری کنفرانس خودش در E3 2018 و رویدادهای طرفداری را اعلام کرده است. با بازی‌مگ همراه باشید.

در جدیدترین اخبار بازی، رویداد شدیدا موردانتظار و بزرگ E3 به سرعت نزدیک می‌شود، و بسیاری از ناشران از الآن در حال اطلاع‌رسانی درباره تاریخ برگزاری کنفرانس‌هایشان برای این رویداد سالانه بزرگ هستند. مایکروسافت نیز به عنوان یکی از بزرگ‌ترین ناشران صنعت گیم، از مدتی پیش درباره برنامه‌ها و زمان برگزاری کنفرانس اختصاصی خودش در این رویداد اطلاع‌رسانی کرده بود. کنفرانس مایکروسافت همان‌طور که قبلا هم اعلام شده بود، در روز ۱۰ ژوئن (۲۰ خرداد) برگزار خواهد شد و حالا با اطلاعیه جدید، طرفداران ایکس‌باکس متوجه می‌شوند که باید چه انتظاراتی از نمایش‌های مایکروسافت در E3 2018 داشته باشند.

برخلاف تمامی سال‌های قبل، مایکروسافت برای امسال قصد ندارد از مرکز همایش‌های لوس آنجلس که محل برگزاری رویداد E3 است استفاده کند. آن‌ها در عوض قصد استفاده از سالن تئاتر مایکروسافت در نزدیکی همانجا را دارند؛ محلی که مایکروسافت بنا دارد از آن، برای همه نمایش‌ها، رویدادهای طرفداران، پخش‌زنده‌ها و دموهای قابل بازی که تدارک دیده استفاده کند.

کنفرانس مایکروسافت، ۲ روز زودتر از شروع کار رسمی رویداد E3 و در ۲۰ خرداد برگزار خواهد شد. طبق اطلاعیه‌ای که در وبلاگ میجر نلسون منتشر شده، مایکروسافت برنامه‌های متنوعی درباره نمایش‌های عمیق و دقیق‌تر از بازی‌های از قبل معرفی شده، تریلرهایی از بازی‌های جدیدی که هنوز معرفی نشده، و قرار است در همین سال ۲۰۱۸ عرضه شوند، و برنامه‌های گسترده‌تر دیگر را در جدول کاری خواهد داشت. البته به این ترتیب، هنوز مشخص نیست که دقیقا چه عناوینی قرار است مورد توجه قرار بگیرند.

همچنین کنفرانس خبری مایکروسافت از طریق کانال میکسر ایکس‌باکس، اپلیکیشن میکسر برای ایکس‌باکس وان و همچنین ویندوز ۱۰ قابل استریم است. طرفداران این امکان را نیز دارند که کنفرانس را به شکل زنده از فروشگاه مایکروسافت، و یا سایر سرویس‌های پخش استریم که در آینده معرفی خواهند شد نیز دنبال کنند.

مایکروسافت یک روز بعد از کنفرانس، قصد دارد اولین «ورژن E3» از سری Inside Xbox خودش را هم پخش کند. این برنامه در روز ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد) پخش خواهد شد، که شامل «معرفی‌های اختصاصی، دموی بازی‌ها، مصاحبه‌ها، جوایز و چیزهای بیشتر خواهد بود. پخش استریم‌های جانبی دیگری نیز وجود خواهد داشت که از طریق میکسر و به شکل روزانه قابل مشاهده هستند. طبق این اطلاعیه، جدول زمان‌بندی دقیق این بخش‌ها نیز به زودی اعلام خواهد شد.

غیر از این جزئیات، مایکروسافت تایید کرده که امسال هم رویداد FanFest خودش در جریان E3 را برگزار خواهد کرد. طرفداران برای محک زدن شانس خود برای برنده شدن بلیط ورودی به این رویداد، می‌توانند از طریق وب‌سایت رسمی ایکس‌‌باکس ثبت‌نام انجام دهند. این رویداد که در ۱۰-۱۱ ژوئن برگزار می‌شود میزبان ۴۰۰ نفر از افراد انتخاب شده، و ۱۰۰۰ نفر نیز امکان برنده شدن بلیط طرفداری برای ورود به این رویداد اختصاصی را خواهند داشت. به هر شکل صرف‌نظر از اینکه چه بلیطی برنده شوید، این امکان برای هر شخص فراهم است تا در کنفرانس خبری و عمومی مایکروسافت در E3 2018 حضور یابد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.