نویسنده: آرمین صیامی زاده چهارشنبه، 29 فروردين 1397
ساعت 21:31

کارگردان پروژه‌ی Spider-Man: کاری که استودیو‌های داخلی سونی در حال انجامش هستند تحسین برانگیز است

5 از 5

بازی Spider-Man استودیوی Insomniac سعی در هم‌تراز شدن با انحصاری‌های دیگر سونی را دارد

آقای Bryan Intihar، کارگردان پروژه‌ی Spider-Man، طی مصاحبه‌ای با Telegraph که جزو بخشی از تبلیغات پیش از عرضه‌ی بازی است، از تمام بازی‌های انحصاری سونی که عرضه شده‌اند یا خواهند شد قدردانی کرد و وعده داد که بازی Spider-Man ساخت آنان نیز در سطح این عناوین خواهد بود. او گفت:

حدود 20 سال است که با سونی کار می‌کنیم، درسته؟ آنقدر که مشتاق کار با Marvel بودم، همانقدر نیز برای کار دوباره با سونی هیجان داشتم. کاری که استودیو‌های داخلی سونی در حال انجامش هستند تحسین برانگیز است. Guerrilla و کاری که با Horizon Zero Dawn کردند را نگاه کنید. Naughty Dog هم که به میادین برگشته و با آنها دوستی دیرینه‌ای داریم. من طرفدار دوآتشه‌ی خدای جنگ هستم و به نظرم کاری که Cory Barlog و تیم Santa Monica با آن انجام می‌دهند فوق‌العاده است. به Sucker Punch و کاری که با IP جدیدشان ( Ghost of Tsushima) می‌کنند نگاه کنید.

ما همه باهم بخشی از یک نیروی عظیم هستیم و من از اینکه جزوی از این نیرو هستم افتخار می‌کنم. برای ما مهم است که در سطح بالایی کار کنیم و عنوانی با کیفیت نظیر این عناوین انحصاری تولید کنیم.

Horizon God of War Last of Us 2 740x421

 

بدون شک، امسال شاهد عرضه‌ی عناوین انحصاری قدرتمندی از طرف استودیو‌های داخلی کمپانی سونی، مثل خدای جنگ Santa Monica و Dreams استودیوی Media Molecule خواهیم بود. در کنار آن‌ها، مرد عنکبوتی Insomniac Games و Detroit: Become Human از Quantic Dream نیز به ترتیب در تاریخ 16 شهریور و جمعه، 4 خرداد 1397 عرضه خواهند شد. سال آینده نیز با قسمت دوم Ghost of Tsushima، The Las of Us و Days Gone و احتمال انتشار Death Stranding، بسیار جذاب به نظر می‌رسد.

این عناوین انحصاری بزرگترین برگ برنده‌ی سونی در مقابل Microsoft که در تولید عناوین انحصاری قوی دچار مشکل شده است هستند، اما ظاهراً شرایط به همین شکل باقی نخواهد ماند و مایکروسافت نیز برنامه‌های زیادی برای E3 امسال دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.