نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 28 فروردين 1397
ساعت 09:55

خبرهای جدید ایکس‌باکس در آستانه رویداد E3 2018

2.5 از 5

تیم ایکس‌باکس به تازگی از استخدام یکی از بزرگان صنعت گیم و اظهار امیدواری به نمایش‌های این پلتفرم برای E3 2018 خبر داده است.

با اعلام مت بوتی رئیس تیم «مایکروسافت استودیوز»، تیم ایکس‌باکس اخیرا کار بزرگی انجام داد و یکی از کهنه‌کارترین شخصیت‌های صنعت گیم را استخدام کرد. درل گرگر (Darrell Gallagher) رئیس سابق اکتیویژن و سری Tomb Raider حالا به عنوان مدیر اجرایی تیم اصلی استودیوهای مایکروسافت فعالیت می‌کند.

بوتی در این زمینه گفته است که به خاطر ملحق شدن گلگر به این تیم و به اشتراک گذاشتن خبرهای بیشتر برای رویداد E3 امسال بسیار هیجان‌زده است. گلگر هم در این رابطه گفت که او نیز به خاطر پیوستن به تیم ایکس‌باکس هیجان‌زده است و اینکه چیزهای خوبی در راه خواهند بود. هشتگی که گرگر در این توئیت استفاده کرده #E32018 است که می‌تواند نشان‌دهنده برنامه‌های جدی مایکروسافت برای این رویداد باشد. در این رابطه، فیل اسپنسر، رئیس کل تیم ایکس‌باکس نیز به گرگر خوش‌آمد گفته است.

 

برای خوشامدگویی به درل گلگر به عنوان مدیراجرایی تیم اصلی مایکروسافت استودیوز هجیان‌زده هستم. همین‌طور برای ارائه خبرهای بیشتر در E3

— مت بوتی

 

از اینکه عضوی از تیم هستم هیجان‌زده‌ام! چیزهای خوبی در راه خواهند بود #E32018

— درل گلگر

 

همیشه کارهایی که تو وظیفه هدایتشان را داشتی تحسین کردم و از اینکه به تیم ملحق شدی بسیار خوشحالم. خوش‌آمدی

— فیل اسپنسر

 

گلگر حالا برای چند دهه است که در صنعت بازی‌های ویدیویی فعال است. با توجه به صفحه رسمی او در لینکدین، گلگر کارش را به عنوان مدیر خلاق در سونی و در سال ۱۹۹۷ شروع کرد. او سپس در سال ۲۰۰۴ به راک‌استار گیمز ملحق شد و در آنجا نیز بخشی از تیم هنری اصلی بود. او سپس به THQ رفت و به عنوان کارگردان هنری فعالیت کرد. پس از این، گلگر در سال ۲۰۰۵ به کریستال داینامیکس رفت. او در اینجا در سال 2009، به عنوان رئیس کل استودیو کریستال داینامیکس/Eidos ارتقا پیدا کرد و پس از این نیز در سال ۲۰۱۳ رئیس بخش تولیدات و استودیوهای شرکت اسکوئر انیکس شد. مقصد بعدی او در سال ۲۰۱۶ و شرکت اکتیویژن بود و تا قبل از پیوستن به مایکروسافت، رئیس بخش توسعه و تولید این شرکت بوده است. به این ترتیب شاید نیاز به گفتن نیست که حضور او، عملا گنیجنه‌ای از تجربه را به تیم ایکس‌باکس خواهد آورد.

مایکروسافت در آستانه شروع رویداد E3، تغییراتی را اعمال کرده و پیش‌تر نیز گفته بود که قرار است امسال، مایکروسافت بزرگ‌ترین نمایش تاریخ خودش را در E3 2018 رونمایی کند. درحال حاضر، مشخص نیست که دقیقا باید چه نمایش‌هایی را از ایکس‌باکس شاهد بود؛ اما یکی از احتمالا می‌تواند معرفی بازی Halo 6 باشد که اخیرا، به شکل سربسته درباره آن بحث شد ولی رسما معرفی نشد. یکی دیگر از خبرهایی که ایکس‌باکس در این مدت داشته است، این بود که آن‌ها نیز درحال کار روی یک سرویس استریم بازی مشابه Playstation Now هستند که البته با سرویس Xbox Game Pass متفاوت است.

کنفرانس اختصاصی ایکس‌باکس در E3 2018 در یکشنبه ۱۱ ژوئن (۲۰ خرداد به وقت ایران) برگزار خواهد شد. در این رویداد، شرکت‌ها و استودیوهای مهم دیگری چون سونی، بتزدا، EA و یوبی‌سافت نیز برنامه خواهند داشت.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.