نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 08 فروردين 1402
ساعت 09:00

یوبیسافت برنامه خود برای حضور در E3 2023 را تغییر داد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با وجود کناره‌گیری رسمی ایکس‌باکس و نینتندو و همچنین احتمال بسیار بالای عدم حضور سونی در رویداد E3 2023، برخی کمپانی‌ها و ناشران صنعت گیم نیز از علاقه خود به حضور فیزیکی در این رویداد خبر داده بودند. یکی از مهم‌ترین این ناشران نیز شرکت یوبی‌سافت بود که به صورت رسمی و در دو نوبت، از حضور خود در E3 2023 و برنامه‌ریزی برای نمایش قدرتمند از عناوین آینده خود خبر داده بود. با توجه به اطلاعیه جدید این شرکت، این برنامه حالا تغییر کرده و آن‌ها نیز قصد دارند رویداد دیجیتالی Ubisoft Forward را به صورت زنده و در روز 12 ژوئن (22 خرداد) برگزار کنند. شما در ادامه این بیانیه را مشاهده می‌کنید.

E3 محل وقوع لحظات و خاطرات فراموش‌نشدنی در طول همه این سال‌ها در صنعت گیم بوده است. ما گرچه در برنامه اولیه خود از قصد حضور رسمی در رویداد امسال E3 خبر داده بودیم، با این حال تصمیم دیگری را جایگزین کردیم و قصد داریم مسیر دیگری را دنبال کنیم. ما حالا قصد برگزاری رویداد دیجیتال و زنده Ubisoft Forward در روز 12 ژوئن در شهر لوس آنجلس را داریم. در آینده نزدیک مشتاق هستیم تا اطلاعات بیشتری از این رویداد را با بازیکنان‌مان به اشتراک بگذاریم.

با توجه به عدم حضور بسیاری از ناشران بزرگ، عدم حضور یوبی‌سافت در رویداد امسال E3 خبر بزرگی محسوب می‌شود و تاکنون ReedPop به عنوان گروه برگزارکننده رویداد امسال E3 واکنشی به آن نشان نداده است. همچنین این خبر، اندکی پس از انتشار شایعات جدیدی از شرکت یوبی‌سافت منتشر شد، که فاش می‌کند عناوین مهم و در صف عرضه آن‌ها نظیر Assassin’s Creed Mirage و The Crew: Motorfest احتمالا با تاخیر مواجه شده‌اند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.