نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 10 فروردين 1402
ساعت 17:30

تاریخ عرضه بسته الحاقی Forspoken: In Tanta We Trust مشخص شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ علیرغم انتظارات و پیش‌بینی‌های اولیه، می‌توان گفت که انتشار بازی Forspoken در نهایت تبدیل به شکست هم از نظر بازخوردهای طرفداران و منتقدین و همچنین از نظر تجاری شد. صرف نظر از این موضوع و ادغام شدن تیم سازنده آن با Square Enix، این بازی از مدتی قبل‌تر تایید شده بود که قرار است بسته الحاقی از نوع اکسپنشن و گسترش‌دهنده نیز دریافت کند. این بسته که پیش‌تر با عنوان In Tanta We Trust برای عرضه در فصل بهار معرفی شده بود، حالا تاریخ عرضه دقیق خودش را پیدا کرده است.

با توجه به گزارش تازه، بسته Forspoken: In Tanta We Trust حالا تاریخ 26 می (5 خرداد) را برای عرضه دارد. در این محتوای جدید، قرار است پیش‌زمینه‌های داستانی و وقایع قبل از داستان بازی اصلی مورد تمرکز قرار بگیرد و به این ترتیب داستان این محتوا 25 سال قبل از بازی اصلی خواهد بود. در این بازی البته شخصیت اصلی قابل کنترل همچنان Frey از بازی اصلی است که او به نحوی به 25 سال قبل منتقل می‌شود، و رویداد Purge of the Rheddig که دلیل اصلی ویرانی سرزمین آتیا و دیوانه شدن چهار محافظ (Tanta) این سرزمین است را تجربه می‌کند. گفتنی است که در این محتوا تعدادی قابلیت‌های جادویی و لوکیشن‌های جدید هم اضافه خواهند شد.

بازی Forspoken درحال حاضر برای PC و PS5 در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی این بازی با امتیاز 6 از 10 را نیز در بازی‌مگ مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.