نویسنده: آرمین صیامی زاده چهارشنبه، 29 فروردين 1397
ساعت 16:42

BioWare قول می‌دهد تا روی داستان و دنیای Anthem تمرکز کند

0 از 5

بایوویر وعده داده تا اشتباهاتش در نسخه‌ی آخر Mass Effect را تکرار نکند

این استودیو هنوز سوالات بدون جواب مربوط به Quarian‌ها در بازی Mass Effect: Andromeda را فراموش نکرده است.

طی سری جدیدی از بلاگ‌های آقای Casey Hudson، یکی از اعضای قدیمی این استودیو، نکاتی درباره‌ی اتفاقات پشت‌پرده‌ی عدم عرضه‌ی DLC‌های این بازی فاش شد.

سرنوشت فضاپیمای ‌Quarian که مردم نژاد Quarian را به به کهشکان Andromeda می‌برد یکی از نکات مهم داستان بود که انتظار می‌رفت در DLC‌های بازی به آن پرداخته شود. عدم عرضه‌ی DLC برای این عنوان، باعث شد که این تجربه، تبدیل به لحظه‌ای تعیین‌کننده برای استودیوی‌ BioWare شود. ایشان در این باره اذعان داشت:

هدف ما خوشحال کردن بازیکنان با تجربه‌های جدید و نوآوری است اما در عین حال باید روی اهمیت دنیا، داستان و شخصیت‌های بازی، طوری که بازیکنان از ما انتظار دارند تمرکز کنیم.

Anthem Screenshot

واضح است که داستان Anthem جزو بخش‌های مهم آن خواهد بود و به گفته‌ی آقای Hudson، داستان، شخصیت‌ها و دنیای بازی به صورت Co-Op طی یک سری مأموریت دنباله‌دار تجربه خواهند شد.

Anthem با تمام عناوین دیگری که بازی کرده‌اید متفاوت است، اما اگر آن را درست بسازیم بسیار شبیه آثار دیگر BioWare خواهد بود.

این بازی ابتدا در مراسم E3 سال 2017 معرفی شده بود و برای عرضه در سال 2019 برنامه‌ریزی شده است. Anthem یکی از عناوین مهم قابل بازی در مراسم E3 امسال خواهد بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.