نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 25 خرداد 1397
ساعت 14:05

E3 2018: صحبت‌های Rocksteady پیرامون عدم حضور در E3 2018

3 از 5

در E3 امسال، استودیو راک‌استدی حضور نداشت، بازی هم معرفی نکرد و این موضوع باعث ناراحتی طرفداران این استودیو شده است.

در جدیدترین اخبار بازی در رویداد E3 2018 در بازی‌مگ؛ در رویداد امسال E3، بازی‌های بسیار زیادی رونمایی و شایعات قبلی زیادی هم درنهایت تایید گردید. با این حال، تعدادی شایعه بزرگ نیز مطرح بودند که بسیاری از طرفداران را در انتظار فرا رسیدن E3 و دریافت خبرهای تایید قرار داردند. یکی از مهم‌ترین این شایعات، حضور استودیو Rocksteady و معرفی رسمی عنوان بعدی این استودیو بود که درنهایت تحقق پیدا نکرد. ما نه تنها شاهد معرفی بازی جدید سوپرمن نبودیم، بلکه استودیو راک‌استدی امسال کلا در E3 غایب بود. این موضوع اخیرا باعث اظهار ناامیدی‌های گسترده‌ای از جانب طرفداران شد وآن‌ها در واقع مستقیما نیز این ناراحتی را به مسئولین استودیو در شبکه‌های مجازی انتقال دادند. حالا که رویداد E3 به پایان خودش نزدیک می‌شود، سیفتون هیل از راک‌استدی اخیرا بیانیه‌ای در این ارتباط منتشر کرده است.

او در این بیانیه خواسته که به طرفداران اطمینان خاطر بدهد که گرچه Rocksteady هیچ برنامه‌ای برای E3 امسال نداشت، ولی اعضای استودیو که مشغول کار روی پروژه بعدی هستند به دقت بازخوردها را گوش می‌کنند. او در این زمینه گفت:

همه تیم ما نظرات شما را مطالعه می‌کنند و همه ما در راک‌استدی واقعا از این همه شیفتگی و علاقه شما به پروژه بعدی‌مان خوشحالیم. وقتی می‌بینیم که این موضوع چقدر برای شما اهمیت دارد، این موضوع به ما انگیزه و انرژی بیشتری می‌دهد تا بازی عرضه کنیم که به آن افتخار کنید. ما در این باره، در سریع‌ترین زمانی که آماده باشیم اطلاعات بیشتری در اختیارتان می‌گذاریم

گفتنی است که سیفتون هیل، به عنوان یک کارگردان در این استودیو مشغول به کار است و البته این توییت اخیر او اولین توییت در طول چند ماه گذشته است.

هفته‌ها و روزهای منتهی به E3 امسال نیز مثل همه دوره‌های قبل، شاهد این روند بود که بسیاری از بازی‌ها قبل از رونمایی رسمی لیک شدند. برخی از این خبرها خیلی سریع نیز توسط ناشران تایید می‌شد، برخی مدتی بعد و تا قبل از رسیدن E3 رونمایی رسمی می‌شدند و تعدادی دیگر نیز به کلی حضوری در این رویداد نداشته و شایعات در زمینه آن‌ها در همان حد شایعه باقی ماندند. راک‌استدی، به عنوان یکی از استودیوهای زیرمجموعه بازی‌سازی شرکت Warner Bros است و امسال این کمپانی، تنها دو بازی را در جریان رویداد E3 امسال معرفی کرد. این دو بازی عبارت بودند از رونمایی همراه با تریلر از بازی Hitman 2 و همچنین بازی LEGO DC Super Villans که در جریان یک رویداد پیش-E3 و درغالب یک رویداد لایواستریم پخش شدند. وارنر قصد دارد هر دو این بازی‌ها را در ادامه سال ۲۰۱۸ روانه بازار کند. به این ترتیب، همچنان درباره دو بازی شدیدا شایع این کمپانی یعنی دنباله سری Mortal Kombat و همچنین بازی بعدی Rocksteady، انتظارها برای معرفی همچنان باید ادامه داشته باشد.

به هر حال بازی بعدی استودیو راک‌استدی هر چه که باشد، اینکه یک بازی جدید سوپرمن باشد، یا یک بازی گسترده در دنیای Justice League یا هر بازی دیگر، همچنان توسط این استودیو در حال ساخت است و بنا به گفته کارگردان، در سریع‌ترین زمان ممکن نیز معرفی خواهد شد. بنابراین، طبیعتا تصمیم وارنر برای معرفی نکردن زودهنگام یک بازی که تا زمان عرضه فاصله زیادی دارد، معقولانه بوده است. نکته جالب توجه در این میان، توجه اعضای تیم به این عطش بازیکنان برای عدم حضور و بی‌خبری راک‌استدی بوده که باعث ناراحتی طرفداران بازی شده بود و البته این میزان از علاقه، بنا به گفته راک‌استدی در تلاش هرچه بیشتر آن‌ها برای ساخت یک بازی بهتر موثر خواهد بود.

شما می‌توانید خبرهای بیشتر از کنفرانس‌های خبری مهم و حواشی مختلف در رویداد E3 2018 را در صفحه اختصاصی این رویداد در بازی‌مگ دنبال کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.