نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 18 خرداد 1397
ساعت 08:00

بازی Hitman 2 رسما معرفی و جزئیات زیادی از آن مشخص شد

2 از 5

وارنر بروس و IO Interactive، به شکل رسمی و در جریان یک رویداد استریمی از بازی Hitman 2 پرده‌برداری کردند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پس از انتشار گزارش‌های مختلف پیرامون احتمال معرفی یک بازی جدید از سری هیتمن، به تازگی کمپانی Warner Bros. Interactive Entertainment در جریان یک رویداد زنده پیش-E3، رسما بازی جدید Hitman 2 را معرفی کرد. در جریان این رویداد، ناشر بازی پیرامون این عنوان جدید استودیو IO Interactive نیز جزئیاتی ذکر کرده است. در همین زمینه، بازی هیتمن 2 قرار است یک دنباله مستقیمی برای بازی قبلی Hitman باشد ولی برخلاف عنوان قبلی که به شکل اپیزودیک عرضه شد و در فواصل زمانی منظم، اپیزودهای جدید در قالب آپدیت‌های محتوایی به بازی اضافه می‌شدند، در بازی جدید این روند تغییر کرده و شاهد یک روایت داستانی کامل در همان بازی زمان عرضه خواهیم بود. در این زمینه، وارنر بروس البته عرضه بسته‌های الحاقی پس از عرضه را برای هیتمن ۲ تایید کرده که شامل اضافه شدن لوکیشن‌های جدید بوده و طبق برنامه و به مرور زمان عرضه می‌شوند.

براساس این گزارش، در هیتمن ۲ شاهد «محیط‌هایی کاملا زنده و پویا، پرجزئیات و مملو از فعالیت» خواهیم بود. سازندگان همچنین در جریان این رویداد استریمی، به موضوع تعامل با محیط و اشیا پرداخته و حالا این جنبه از گیم‌پلی را با جمله «هرچیزی در محیط پیرامون، می‌تواند مرگبار باشد»، دارای نقشی پررنگ‌تر توصیف کردند. در بازی چندین لوکیشن بین‌المللی وجود خواهد داشت که البته تاکنون فقط شهر میامی و همچنین یک بخش درحال توسعه مسابقه موتوراسپورت برای بازی مشخص شده، که مورد دوم ظاهرا نقش مهمی در داستان بازی نیز خواهد داشت. شما در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی را نیز مشاهده کنید.

 

 

گفتنی است که هیتمن ۲ درواقع اولین بازی در تاریخ این سری قدیمی خواهد بود که دنباله مستقیمی برای بازی قبلی‌اش محسوب می‌شود. در زمینه داستان، بازی حالا بیش از پیش به عمق گذشته شخصیت Agent 47 مربوط می‌شود و سعی می‌کند به خط داستانی Agent 47 و دایانا نزدیک‌تر شود. درواقع بازیکن در مسیر انجام یک ماموریت برای پیدا کردن یک مشتری ناشناس قرار می‌گیرد تا در نهایت او و گروه شبه‌نظامی او را از بین ببرد؛ ولی بعد از فاش شدن حقایقی پیرامون Agent 47، «دیگر هیچ چیز مثل سابق نخواهد بود».

یکی دیگر از ویژگی‌های معرفی شده برای هیتمن ۲ این است که این بازی از یک ماد co-op برخوردار خواهد بود. ماد Sniper Assassin به عنوان یک حالت کو-آپ و مشارکتی، به بازیکن امکان ورود به دنیای هیتمن با سایر شخصیت‌ها را می‌دهد تا با همکاری سایر بازیکنان، اهداف مشخص شده را از پیش رو بردارند. در زمینه این ماد نکته مهم این است که به شکل تک‌نفره نیز قابل تجربه خواهد بود و کسانی که اقدام به پیش‌خرید هرکدام از نسخه‌های استاندارد، نقره‌ای، طلایی یا کالکتور بازی کرده باشند، این محتوا را نیز در زمان عرضه بازی دریافت خواهند کرد. شما در ادامه می‌توانید ویدیو معرفی این ماد را نیز تماشا کنید.

 

 

در جریان این رویداد استریم، وارنر بروس تاریخ عرضه بازی را نیز مشخص کرده است. براساس گزارش، این بازی در تاریخ ۱۳ نوامبر (۲۲ آبان ۹۷) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و PC در دسترس قرار می‌گیرند. در این زمینه ناشران اعلام کردند که خریداران دو نسخه Gold و Collector بازی، می‌توانند چهار روز زودتر و در تاریخ ۹ نوامبر (۱۸ آبان ۹۷) به بازی دسترسی داشته باشند. درحال حاضر امکان پیش خرید نسخه‌های استاندارد، نقره‌ای و طلایی بازی وجود دارد و طبق وعده، نسخه کالکتور بازی نیز به زودی در پیش خواهد بود.

انتظار می‌رود که در جریان رویداد E3 2018، وارنر بروس و IO Interactive اطلاعات و نمایش‌های بیشتری از بازی به اشتراک بگذارند. گفتنی است که رویداد E3 امسال قرار است از چند روز دیگر یعنی روز ۲۲ خرداد آغاز شود.

برچسب‌ها
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.