نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 18 خرداد 1397
ساعت 08:45

بازی Just Cause 4 توسط یک آگهی تبلیغاتی در استیم لیک شد

0 از 5

بازی Just Cause 4 یک بار دیگر و این بار از طریق یک بنر تبلیغاتی در پلتفرم استیم لیک شد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به نظر می‌رسد که یک بار دیگر یکی از سورپرایزهای رویداد E3، این بار و از طریق یک بنر تبلیغاتی در پلتفرم استیم لیک شده است. براساس این گزارش، بازی جدید درواقع عنوان بعدی از سری بازی‌های Just Cause خواهد بود. درباره لیک شدن بازی Just Cause 4، باید گفت که این خبر دیگر اصلا سورپرایز کننده نیست و در گذشته نیز در چند نوبت، شاهد لیک شدن نام این بازی بوده‌ایم. یکی از جدیدترین این موارد نیز دیده شدن نام این بازی در فروشگاه وال‌مارت کانادا بود و در صورتی که گزارش جدید مبتنی بر بنر تبلیغاتی استیم نیز پیرامون Just Cause 4 در نظر بگیریم، به نظر فقط خود Avalanche به عنوان استودیو سازنده بازی باقی مانده تا از این سورپرایز احتمالی به شکل رسمی پرده‌برداری کند.

به هر ترتیب، به نظر می‌رسد که این روزها لیک شدن سورپرایزها به یک استاندارد، خصوصا در زمان نزدیک‌تر شدن به رویداد E3 تبدیل شده است. در این زمینه پلتفرم استیم نیز سهم خودش را به اجرا گذاشت و اجازه داد که یک بنر آگهی تبلیغاتی از Just Cause 4، در پلتفرم خودش به نمایش دربیاید. در این زمینه، آگهی تبلیغاتی مذکور شامل تصویری از شخصیت ریکو در مقابل یک جنگل طوفانی با یک آذرخش در آسمان دیده می‌شود. در پایین این تصویر نیز گرچه یک قسمت برای کلیک کردن و دیدن اطلاعات بیشتر به چشم می‌خورد، ولی براساس این گزارش به هیچ نتیجه‌ای منتهی نمی‌شود و فروشگاه مذکوری که این بنر را قرار داده، طبیعتا این بازی را برای عموم نمایش نمی‌دهد. شما در ادامه این خبر می‌توانید تصویر این بنر تبلیغاتی جدید از Just Cause 4 را نیز مشاهده کنید.

 just cause 4 banner steam

همان طور که اشاره شد، این آگهی ظاهرا از طریق یک فروشگاه به استیم سفارش داده شده و گفتنی است که تا زمان درج این خبر، Valve هنوز اقدامی هم برای حذف آن انجام نداده و با توجه به عدم معرفی رسمی بازی توسط سازندگان، این حرکت استیم در نوع خود عجیب به نظر می‌رسد. با توجه به انتشار بنر برای پلتفرم استیم، می‌توان تایید کرد که یکی از پلتفرم‌های مقصد این بازی مورد انتظار، پلتفرم PC خواهد بود. همان‌طور که اشاره شد، استودیو Avalanche تاکنون به شکل رسمی از این بازی رونمایی نکرده، و هنوز چیزی درباره پلتفرم‌های مقصد یا تاریخ عرضه آن مشخص نیست. همچنین یکی دیگر از مواردی که در این تصویر وجود دارد، این است که ریکو در بازی چهارم نیز grappling hook معروف خودش را همراه دارد.

با توجه به این حجم از شایعات و درزهای خبری، اگر استودیو Avalanche تا چند روز منتهی به E3 2018 از بازی جدید جاست کاز رونمایی نکند، احتمالا بهترین زمان برای پرده‌برداری رسمی از بازی در دوره برگزاری رویداد E3 خواهد بود. گفتنی است که رویداد E3 امسال قرار است از چند روز دیگر یعنی روز ۲۲ خرداد آغاز شود.

در صورت صحت همه گزارش‌ها پیرامون بازی Just Cause 4، این بازی به احتمال زیاد دنباله‌ای برای بازی Just Cause 3 خواهد بود. این بازی به عنوان یک بازی بزرگ اکشن-ماجراجویی و جهان‌باز، در مجموع در جلب نظر طرفداران و منتقدان موفقیت نسبی حاصل و متااسکور ۷۳ از ۱۰۰ نیز کسب کرده است. همچنین این بازی در نقد و بررسی بازی‌مگ نیز امتیاز ۷٫۹ از ۱۰ را به دست آورده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.