نویسنده: محمدرضا حیدری جمعه، 25 خرداد 1397
ساعت 09:32

E3 2018: دلیل واقعی شدن شوخی Skyrim با Amazon Alexa

5 از 5

 در طول کنفرانس Bethesda در E3 2018، تاد هاوارد (Todd Howard) یکی دیگر از نسخه‌های Skyrim با نام Skyrim: Very Special Edition را برای دستیار صوتی Amazon Alexa معرفی کرد. شوخی جالبی که حالا، واقعی شده‌ است.

 هرچند که این نسخه به‌عنوان یک شوخی بتسدایی با حضور ستاره‌ی مشهور نمایش تلویزیونی Key & Peele’s Keegan، آقای Michael Key معرفی شد؛ اما درواقع این نسخه یک بازی واقعی است که می‌توانید آن را از Alexa store دریافت کنید.

با اینکه معرفی شدن این نسخه به‌عنوان یک بازی واقعی عده‌ی بسیاری را متعجب ساخت ولی این نسخه‌ی Skyrim به‌طور واقعی قابل بازی است. در طی مصاحبه‌ای با معاون ارشد کمپانی Bethesda، آقای Pete Hines، درباره‌ی این شوخی پیچیده، وی بیان کرده است که چگونه این اتفاق رخ داد.

ایده‌ی ساخته‌شدن این بازی، از همان ابتدا با دریایی از لطیفه‌ها و ترول‌هایی که درباره‌ی قابل بازی بودن Skyrim بر روی همه‌چیز بودند شروع شد؛ شوخی‌هایی که با معرفی شدن نسخه‌های PSVR و Nintendo Switch این بازی توسط Bethesda رونق پیدا کردند. هاینز گفت: «ما میدانیم که حرف‌های زیادی مانند اینکه «قرار است Skyrim را بر روی چه چیزهای دیگری منتشر کنید» وجود دارد. خب، ما فقط می‌خواهیم آن را داشته باشیم و از آن لذت ببریم و خودمان و دیگران را سرگرم کنیم».

هاینز ادامه داد: «این در حقیقت از ابتدا تماماً ایده‌ی تاد [هاوارد] بود؛ اما این ایده به‌عنوان یک شوخی مطرح شد و پس از مدتی تبدیل به یک ایده‌ی عملی شد. درواقع، ما توانستیم نسخه‌ای از بازی را که با آن شوخی می‌کردیم بسازیم و [شما] را بسیار بیشتر از آنچه فکر می‌کردید سرگرم‌کننده است فریب بدهیم... و درنهایت متوجه شدید که همه‌چیز کاملاً واقعی است».

به نظر می‌رسد این نسخه از بازی Skyrim، جدا از اینکه همه را شوکه کرده، توانسته در دل طرفداران جا باز کند و تا به این لحظه، در فروشگاه آمازون 85 درصد امتیازات کاربران را به‌صورت پنج ستاره دریافت کرده است.

هاینز اضافه کرد: «این [ایده] بسیار ساده به‌وجود آمد؛ اما مانند بسیاری از چیزهایی که تاد می‌سازد، تبدیل به یک [ایده‌ی] دیوانه‌وار‌تر و پیچیده‌تر و درنهایت، یک نتیجه‌ی عالی شد».

در کنار Skyrim: Very Special Edition، بتسدا همچنین یک بازی برای گوشی‌های هوشمند با نام Elder Scrolls Blades تا زمان عرضه‌ی Elder Scrolls VI منتشر کرده است. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره‌ی کنفرانس بتسدا، می‌توانید جمع‌بندی کنفرانس این ناشر را در بازی مگ مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.