نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 21 خرداد 1397
ساعت 13:17

E3 2018: بازی Elder Scrolls 6 تایید شد

0 از 5

کمپانی Bethesda  پس از مدت‌ها شایعه و گمانه‌زنی، رسما بازی The Elder Scrolls VI را همراه با یک تیزر کوتاه معرفی تایید کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در رویداد E3 2018 در بازی‌مگ؛ امروز در جریان کنفرانس خبری شرکت Bethesda در رویداد E3 2018، این کمپانی به شکل رسمی خبر ساخت عنوان بعدی سری the Elder Scrolls، یعنی بازی The Elder Scrolls VI را تایید کرد. این معرفی در ادامه معرفی یک بازی دیگر از این سری، یعنی بازی The Elders Scrolls: Blades است که البته آن بازی یک بازی مخصوص موبایل است. Bethesda همچنین در همین سری، انتشار بازی کارتی The Elder Scrolls: Legends برای کنسول‌ها را نیز پیش‌تر تایید کرده بود.

در زمینه بازی جدید The Elder Scrolls VI، بتزدا گرچه اقدام به انتشار یک تیزر تریلر بسیار کوتاه معرفی نیز کرده ولی تاکنون جزئیات دیگری پیرامون این بازی، از جمله داستان، فضا و تاریخ عرضه آن را مشخص نکرده است. در این تیزر دوربین با حرکت در یک دشت وسیع کنار دریا، از بالای کوه‌ها با مه غلیظی عبور می‌کند و در نهایت عنوان The Elder Scrolls VI نمایش می‌یابد. دقیقا مشخص نشده که این محوطه کجاست و چه خصوصیاتی دارد ولی طرفداران تاکنون در این زمینه گمانه‌زنی‌های زیادی کرده‌اند. در مجموع تنها چیزی که پیرامون این بازی مشخص شده این است که بازی تایید شده و بالاخره روزی عرضه خواهد شد! شما در ادامه می‌توانید این تیزر تریلر معرفی را که در جریان کنفرانس اختصاصی بتزدا در E3 2018 پخش شد نیز تماشا کنید.

 

گفتنی است که احتمال ساخته شدن بازی ششم از سری The Elder Scrolls از مدت‌ها پیش مطرح شده بود، و سرانجام نیز این موضوع در E3 2018 به تایید رسید. این معرفی نیز توسط تاد هاوارد انجام شد که البته قبل از آن کمی درباره انتشارهای مجدد و چندباره نسخه‌های مختلف اسکایریم شوخی کرد. یکی دیگر از بازی‌های مورد انتظار این کمپانی نیز بازی بود که برای سال‌ها مورد گمانه‌زنی و بحث‌های حاشیه‌ای قرار داشت که بالاخره Starfield نیز رسما تایید شد. درباره این عنوان، گفته می‌شود که Starfield اولین عنوان «تماما اوریجینال» کمپانی Bethesda در طول ۲۵ سال اخیر خواهد بود.

همان طور که اشاره شد، تاکنون چیزی پیرامون تاریخ عرضه بازی The Elder Scrolls 6 و پلتفرم‌های مقصد این بازی مشخص نشده است و طرفداران احتمالا باید در آینده‌ای نزدیک منتظر شنیدن اخبار تکمیلی پیرامون آن باشند. شما می‌توانید خبرهای بیشتر از کنفرانس Bethesda در رویداد E3 2018 را در صفحه اختصاصی این رویداد در بازی‌مگ دنبال کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.