نویسنده: فرشاد یکشنبه، 17 دی 1396
ساعت 20:20

اعلام سال عرضه‌ی بازی The Elder Scrolls 6 توسط یک فروشگاه سوئدی

5 از 5

یک فروشگاه سوئدی سال عرضه‌ی بازی The Elder Scrolls 6 را اعلام نمود

عنوان The Elder Scrolls 6 چه زمانی عرضه خواهد شد؟ این سوال مدت‌ها است که از سوی طرفداران این مجموعه بازی پرسیده می‌شود. بازی Skyrim در سال 2011 عرضه شد و تا به امروز شاهد عرضه‌ی نسخه‌های مختلفی از آن بوده‌ایم، شاید سازندگان این بازی قصد داشته‌اند تا با عرضه‌ی این نسخه‌های مختلف، بگونه‌ای سر طرفداران خود را گرم کنند.

اکنون بنظر می‌رسد که سال عرضه‌ی بازی The Elder Scrolls 6 توسط فروشگاه سوئدی Webhallen اعلام شده است؛ در لیستی که اخیراً توسط این فروشگاه ارسال شده، سال عرضه‌ی نسخه‌های Xbox One ،PS4 و PC بازی The Elder Scrolls 6، سال 2019 اعلام شده است؛ البته اعلام چنین تاریخ عرضه‌‌ای هیچگونه قطعیتی نداشته و رسمی نیست اما باید این را هم متذکر شویم که فروشگاه Webhallen، یکی از فروشگاه‌های اصلی سوئد محسوب می‌شود.

پیش از این «مایکل پکتر» (Michael Pachter) در مصاحبه‌ای اختصاصی در ارتباط با زمان عرضه‌ی عنوان The Elder Scrolls 6 اعلام کرده بود:

به شخصه فکر می‌کنم که بتسدا در حال کار بر روی عنوان The Elder Scrolls 6 است؛ وقتی من اعلام کردم که احتمالاً بتسدا در حال کار بر روی این بازی است، «پیت هاینز» (Pete Hines) گفت که این بازی، امسال عرضه نخواهد شد، بنابراین فکر می‌کنم که عنوان The Elder Scrolls 6 در سال آینده عرضه خواهد شد؛ شاید سازندگان The Elder Scrolls 6 قصد داشته باشند آن را در نمایشگاه E3 معرفی کنند؛ اما اگر من در اشتباه باشم، باز هم این جمله را در سال آینده و حتی سال بعد از آن خواهم گفت:  مطمئنا The Elder Scrolls 6 در دست ساخت است!

آخرین عنوان از مجموعه بازی Elder Scrolls یعنی The Elder Scolls V : Skyrim، امتیاز 8.9 از 10 را از بازی‌مگ بدست آورد؛ مبین در نقد و بررسی این بازی نوشت:

سری Elder Scrolls اگر اغراق نباشد بهترین یا با کم لطفی یکی از بهترین‌های سبک نقش آفرینی و ماجراجوئیست. The Elder Scrolls Oblivion استانداردهای جدیدی را برای این سبک پایه گذاری نمود و حالا Skyrim ثابت کرده است که برای عالی بودن باید همه‌ی تلاش خود را بکار گرفت. اگر از طرفداران این ژانر هستید حتماً به شما توصیه می‌کنیم تا Skyrim را تجربه کنید.

فرشاد | اخبار | 07/01/2018
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.