نویسنده: آرمین صیامی زاده یکشنبه، 10 تیر 1397
ساعت 20:10

تمرکز Fallout 5 روی بخش تک‎نفره خواهد بود

0 از 5

Todd Howard درباره‌ی آینده‌ی سری و برخی ویژگی‌های Fallout 76 می‌گوید

آقای هاوارد بعد از کسب جایزه‌ی "افسانه‌ی صنعت بازی" در مراسم Gamelab امسال، مصاحبه‌های متعددی انجام داده؛ از علاقه‌اش به نینتندو سوئیچ سخن گفته و طی مصاحبه با Gamestar سونی را مانع اصلی سرراه کراس‌پلی فال‌اوت 76 دانسته. مصاحبه‌گر این سایت در ادامه از ایشان پرسید که آیا بخش چندنفره از این به بعد جزوی از همه‌ی عناوین Bethesda Game Studios، از فال‌اوت 5 گرفته تا نسخه‌ی ششم The Elder Scrolls و Starfield خواهد بود یا نه. آقای هاوارد پاسخ داد:

آن عناوین را قصد داریم تک‌نفره نگه داریم. تمرکزمان روی این خواهد بود. اگر هم جنبه‌ی اجتماعی داشته باشند که هنوز طراحی نکرده‌ایم، خواهید دید. ولی ما به هرکدام از این عناوین مستقل از بقیه رسیدگی می‌کنیم.

این طراح بازی و برنامه‌نویس کهنه‌کار، سعی کرد خیال این که استودیوی بستدا از انجینی قدیمی استفاده می‌کنند را نیز از بین ببرد. به گفته‌ی ایشان، بیش از یک دهه از آخرین باری که از انجین Gamebryo استفاده کردند می‌گذرد، و به هر حال هر انجین از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است. هر بازی، ارتقاهای مختلفی به خود می‌بیند؛ برای مثال Fallout 76 از رندرکننده‌، سیستم نورپردازی و ابزار تولید محیط جدیدی استفاده می‌کند. استارفیلد و Elder Scrolls VI نیز به نوبه‌ی خود پیشرفت‌ خواهند کرد.

برای فال‌اوت 76 که بیست و سوم آبان عرضه خواهد شد، این پیشرفت‌ها گسترده خواهند بود، از هوش مصنوعی دشمنان گرفته تا تشخیص اصابت گلوله.

ما می‌خواستیم همه‌ی جنبه‌های بازی بهتر شوند. از گرافیک تا چگونگی کنترل بازی، تیراندازی، هوش مصنوعی، تداخل مراحل. در فال‌اوت 4 خیلی چیزهای جدیدی را امتحان کردیم و از چیزهای دیگری را نیز دوباره طراحی کردیم، ما درسمان را برای ایجاد تعادل در فال‌اوت 76 گرفتیم. تشخیص گلوله را در فال‌اوت 76 خیلی بهتر شده اما آن را حس نخواهید کرد، مگر این که به فال‌اوت 4 برگردید و این دو عنوان را مقایسه کنید. خیلی موارد هستند که برای فال‌اوت 76 از نو طراحی کردیم، اما بعید می‌دانم مردم متوجه آن شوند.

در این بازی هم مراحلی که به صورت دستی طراحی شده‌اند وجود خواهد داشت و هم مراحل "Radiant" که همان مأموریت‌های بی‌انتها و اتفاقی هستند. از آن‌جایی که هیچ NPC انسانی در این نسخه حضور نخواهد داشت، این مأموریت‌ها از طریق روبات‌ها، ترمینال‌ها و holotape به شما منتقل شد. آقای هاوارد سیستم تجارت از طریق ارز سری، یعنی در نوشابه را نیز تأیید کرده و گفته امکان انداختن آیتم‌ و سلاح به زمین و برداشته شدن آن توسط دوستانتان نیز وجود دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.