نویسنده: آرمین صیامی زاده شنبه، 09 تیر 1397
ساعت 20:39

سخنان Todd Howard درباره‌ی کراس‌پلی Fallout 76

0 از 5

با توجه به سخنان آقای هاوارد، سونی مانع ایجاد کراس‌پلی در Fallout 76 است

Todd Howard، کارگردان عنوان Fallout 76 طی مصاحبه‌ای با سایت آلمانی Gamestar، در جواب به سوال امکان وجود Cross-Play بین PC PS4، و Xbox One در این بازی اعلام کرد که سونی مانع اصلی به وقوع پیوستن کراس‌پلی است.

ما مشتاق انجام این کار هستیم، اما در حال حاضر این امر غیرممکن است. سونی در این زمینه آنقدر که ما می‌خواهیم همکاری نمی‌کند.

هنوز معلوم نیست این به معنی نبود کلی کراس‌پلی است یا نه، اما واضح است که در شرایط فعلی، این قابلیت بین PS4 و Xbox One غایب خواهد بود.

از وقتی که سونی کراس‌پلی فورتنایت را برای بازیکنان Xbox One و Switch مسدود کرد، این قابلیت تبدیل به بحثی داغ در محافل گیمران تبدیل شده؛ البته این کمپانی وعده داده تا دنبال راه حلی برای این موضوع باشد.

روز احیا، 2021. بیست و پنج سال بعد از فرود بمب‌ها، شما و دوستان ساکن پناهگاهتان- که از میان بهترین و باهوش‌ترین‌ها انتخاب شده‌اید- وارد آمریکای پسا هسته‌ای می‌شوید. تنهایی یا همراه دوستانتان به اکتشاف، انجام مأموریت، ساخت و ساز و پیروزی دربرابر وحشتناک‌ترین خطرات Wasteland مشغول شوید.

Fallout 76 در روز بیست و سوم آبان برای PS4، PC و Xbox One عرضه خواهد شد. این پیش‌درآمد آنلاین در مراسم E3 معرفی شده بود. آقای هاوارد درباره‌ی این نسخه اذعان داشت:

همیشه از ما درخواست شده که قابلیت چندنفره بازی‌ کردن را به یکی از دنیاهایمان بیاوریم، و وقتی این ایده به ذهنمان رسید، مطمئن شدیم که برای دنیای فال‌اوت بی‌نقص است. خیلی خوشحالم که بالاخره می‌توانیم این بازی و دنیا را با همه شریک شویم.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.