نویسنده: آرمین صیامی زاده چهارشنبه، 06 تیر 1397
ساعت 20:14

سونی به نظرات کاربران درباره‌ی Cross-Play گوش می‌دهد

0 از 5

این کمپانی در حال بررسی احتمالات است

سونی همیشه از کراس‌پلی بین PS4 و کنسول‌های دیگر جلوگیری کرده، اما بعد از جنجال‌‌های سر Fortnite، که استفاده‌ از اکانت‌هایی اپیک‌گیمزی را که روی PS4 بازی کرده‌اند برای Switch منع می‌کرد، مسائل بسیار جدی‌تر شده‌اند. سونی بعد از مدت‌ها بالآخره سکوت خود را شکست و در این مورد توضیحاتی ارائه داد.

 به گزارش وب‌سایت یوروگیمر؛ طی کنفرانس Gamelab که امروز برگزار شد، مدیرعامل Sony Interactive Entertainment، آقای Shawn Lyden درباره‌ی این موضوع اظهار نظر کرد. به گفته‌ی او، آن‌ها بازخورد‌های مردم گوش می‌دهند و در حال بررسی انواع احتمالات‌ هستند تا قابلیت کراس‌پلی را ممکن کنند.

ما می‌شنویم. ما در حال بررسی امکانات هستیم. می‌توانید تجسم کنید که امور پیرامون این قضیه فراتر از فقط یک بازی می‌روند. با اطمینان می‌گویم که ما به راه‌ حلی دست خواهیم یافت که هم توسط جامعه‌ی گیمران درک و قبول شود و همزمان، کسب و کار ما را نیز حمایت کند.

اشاره‌ی اقای Layden به حمایت از کسب و کار، صحبت‌های اخیر John Smedley، مدیرکل سابق بخش سرگرمی‌های آنلاین سونی را تأیید می‌کند.

زمانی که من در سونی بودم دلیل داخلی که برای این تصمیم ذکر می‌شد، پیرامون پول بود... آن‌ها دوست نداشتند کسی چیزی در ایکس‌باکس بخرد و آن در یک پلی‌استیشن مورد استفاده قرار دهد. به همین سادگی. دلیل احمقانه‌ای است، ولی سیاست داخلی سونی این‌طور بود.

قابلیت کراس‌پلی تبدیل به یکی از سلاح‌های پرکاربرد در جنگ کنسولی بین سونی و کمپانی‌های دیگر شده است. نینتندو و مایکروسافت از این قابلیت استقبال کرده‌اند و حتی تریلری از Minecraft منتشر کرده‌اند که لوگوی این دو کمپانی را کنار هم نشان می‌دهد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.