نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 06 تیر 1397
ساعت 09:15

تهیه کننده بازی Anthem به تازگی اطلاعات زیادی از این بازی را فاش کرده است

0 از 5

تهیه‌کننده اجرایی بازی Anthem، در جریان پرسش و پاسخ‌های طرفداران اطلاعات زیادی از این بازی را فاش کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به تازگی Mark Darrah، تهیه‌کننده اجرایی بازی Anthem در جریان یک روز پرکار توییتری و پرسش و پاسخ‌های گسترده طرفداران، اطلاعات گسترده‌ای از این بازی نقش‌آفرینی مورد انتظار بایوور را فاش کرده است. در این رشته گفتگوها، طرفداران سوالات زیادی پرسیدند و این تهیه‌کننده اجرایی بایوور هم به اکثر پرسش‌ها پاسخ داده است. در میان پاسخ‌ها غیر از اطلاعات سابقا منتشر شده در جریان E3 2018، او اطلاعات کاملا جدیدی را هم پیرامون بازی فاش کرده است.

در پرسش‌ها، بسیاری از طرفداران درباره Loadout های بازی سوال کردند که جزئیات زیادی توسط Darrah در این زمینه روشن شده است. درحالی که پیش از این مشخص شده بود در مجموع چهار مدل لباس مخصوص Javelin وجود دارد که هر کدام ویژگی و امکانات سفارشی‌سازی خودشان را دارند، اینک Darrah روشن کرده امکان سفارشی‌سازی چندین Javelin و ذخیره آن‌ها در Loadout وجود دارد. با وجود همراه داشتن همیشگی چند Javelin سفارشی‌سازی شده، امکان تعویض این لباس‌ها در حین مبارزات (مشابه حالتی که Mass Effect: Andromeda هست) وجود ندارد، ولی نکته مثبت در زمان تعویض Javelin این است که سلاح‌ها و تجهیزات موجود را در بین مراحل تغییر نمی‌دهد. همچنین امکان پیدا کردن Loadout های مخصوص و ذخیره آن‌ها هم وجود دارد.

در زمینه سلاح‌ها و تجهیزات و سایر آیتم‌هایی که بازیکن به عنوان پاداش در زمان گردش و جستجو در محیط پیدا می کند، Darrah درباره اینکه اصولا کسب این آیتم‌ها به چه شکلی است نیز شفاف سازی بیشتری کرده است. در این خصوص محدودیت سطح تجهیزات براساس درجه Freelancer بازیکن خواهد بود، و به این ترتیب امکان تعویض Javelin ها در طول مراحل به سادگی قابل انجام است. نکته دیگری هم که مشخص شده این است که نوع و سطح Javelin پوشیده شده در پاداش‌های به دست آمده کاملا موثر است ولی در مجموع هر نوعی از Javelinها در طول بازی پاداش خواهند داشت. همچنین همه پاداش‌های بزرگ هم براساس مبارزات یا تکمیل مراحل باز نمی‌شوند و برخی از طریق گردش به دست می‌آیند. در این زمینه Darrah یک جا اشاره کرده برخی از این‌ها ممکن است زیر آب باشند. همچنین حداقل در بازی زمان عرضه، چیزی به عنوان تبادل آیتم میان بازیکنان وجود نخواهد داشت. شما در ادامه برخی از اطلاعات فاش شده مهم توسط Darrah را مشاهده می‌کنید:

  • بازیکن حتی اگر در یک گروه با بازیکنان دیگر نباشد، باز هم امکان تعامل با بازیکنان اطراف وجود دارد. در این زمینه حتی بازیکنان غیر هم‌گروه و غریبه هم می‌توانند شما را Revive کنند.
  • متاسفانه در بازی، مبارزات هوایی و در آسمان با سایر Javelinها وجود نخواهد داشت.
  • حداقل در بازی زمان عرضه friendly fire هم وجود ندارد. این امکان مطرح هست که تیم توسعه این روند را تغییر دهد.
  • Scarها حتما موجوداتی «فضایی» نیستند. ولی آدم هم نیستند.
  • امکان آپگرید Javelin فقط در زمینه پرواز هم هست تا بازیکن بتواند در مدت زمان بیشتر و همچنین با سرعت بیشتری در محیط گردش کند.
  • در وسط کار با یک Javelin امکان تعویضش وجود ندارد. چون سازندگان نمی‌خواهند زمانی که شارژ یک Javelin تمام شد، بازیکن سریع آن را با یک Javelin سطح پر عوض کنند.
  • Javelin ها را نمی‌توان به طور دائمی نابود کرد.
  • غیر از این چهار نوع Javelin، مدل دیگری برای بعد از عرضه بازی برنامه‌ریزی نشده ولی خود Darrah، بدش نمی‌آید که یک مدل Javelin مخصوص مبارزات تن به تن یا سلاح‌های قابل تعویض سرد هم وجود داشته باشد.
  • در بازی Anthem یک ماد مخصوص برای افراد کور-رنگ (color-blind mode) هم وجود دارد.
  • امکان بازتنظیم مهارت‌های Freelancer وجود دارد.
  • حداقل در زمان عرضه برنامه‌ای برای قرار دادن ویژگی کراس-پلی بین کنسول و PC وجود ندارد.
  • مراحل به شکل ویژه‌ای برای تیم‌های چهارنفره طراحی شده‌اند؛ حتی اگر بازیکن بخواهد تک‌نفره تا سه‌نفره بازی کند.
  • یک مقدار مشخص شده Damage برای سقوط وجود دارد و بازیکنان در فرودها باید دقت کنند.
  • سرعت حرکتی Javelin ها در حین مبارزه و خارج از آن یکسان است.
  • هر Javelin با تکمیل یک مرحله باز می‌شود و ترتیب تکمیل مراحل به انتخاب بازیکن است.

تهیه‌کننده اجرایی بازی وعده داده که او و تیم سازندگان، قصد دارند تا زمان عرضه بازی همچنان پاسخگوی سوالات طرفداران باشند. با این حال او گفته که پاسخ‌ها به شکلی است که چندان درباره بازی اسپویل صورت نگیرد. بازی Anthem قرار است در تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۱۹ (۳ اسفند ۹۷) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.